Afişează mesaje
Pagini: [1] 2
1  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 428 Ghicit : Martie 06, 2008, 11:56:02
Foarte dubios ... cu un radix sort iau 60p si pe 8 teste TLE, iar cu sort din STL 95p si un singur TLE
2  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Winter Challenge 2008 / Răspuns: Joc pe grid : Februarie 24, 2008, 09:35:40
De ce se poate colora latura cu verde din patratul b daca deja are o latura colorata, cea rosie ?
3  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Happy Coding 2007 / Răspuns: Feedback Happy Coding 2007 : Noiembrie 19, 2007, 15:44:35
Sooper marpha concursu, la fel cum zicea Cristi si Mihai bagati '+' la karma pt Mugurel...

Felicitari organizatorilor si mai ales lui Mugurel; mie mi-a placut faptul ca au fost probleme variate, de la medii pana la 'ruperi', si de

asemenea frumoase, nu e chiar asa usor sa origanizezi un concurs cu 25 de probleme...
4  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Happy Coding 2007 / Răspuns: o mica problema la evaluator : Noiembrie 18, 2007, 13:01:09
Presupun ca acum se reevalueaza sursele care au avut ieri probleme cu WTLE, nu ?  Whistle
5  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Happy Coding 2007 / Răspuns: o mica problema la evaluator : Noiembrie 17, 2007, 17:45:16
Ms, chiar mesajul ala nu il citisem ... Tongue  d'oh!
6  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Happy Coding 2007 / Răspuns: o mica problema la evaluator : Noiembrie 17, 2007, 17:31:51
Ce are evaluatorul ? S-a cam blocat.
Scuze ca sunt cam off-topic dar dak tot e vorba de eval ...
7  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Oji : Octombrie 15, 2007, 07:05:19
Totusi pentru o asemenea schimbare cred ca ar trebui sa fim anuntati din timp ... Deci sper ca nu se va intampla chestia asta cu oji ...
8  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Autumn Warmup 2007 / Răspuns: Curcubeu : Septembrie 23, 2007, 09:23:16
Nu prea are importanta, ca oricum iti merge citirea  Cool
9  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 237 Invcs : Septembrie 21, 2007, 08:55:36
Ms ... a mers cu memorizare  Yahoo!
10  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 237 Invcs : Septembrie 19, 2007, 15:56:53
nu imi intra in timp ... shi am facut (2^N*N)  Eh? Brick wall ... iau 40
11  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 522 Renovare : Septembrie 16, 2007, 17:01:48
Mda, si mie imi da tot 30, pe o sursa de 20p (8 * Wa) ... Am stat si eu ca si Coty ore la debug + ca am scris vreo 6 sau 7 surse ...  Brick wall
12  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 503 Gbc : Septembrie 05, 2007, 15:47:01
ce cauza mai poate avea semnalul killed by signal: 8 SIGFPE in afara de impartirea la 0, pt k sunt sigur k in programul meu nu impart niciodata la 0 ?

L.E. sorry dak sunt putzin off-topic dar imi da eroarea la pb asta
13  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 493 Cezar : August 31, 2007, 14:46:52
k, 10x Wink
14  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 493 Cezar : August 31, 2007, 14:06:42
atzi facut careva pb asta de 100 pe infoarena ? mie imi da mle p doua teste
15  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 053 Car : Iunie 19, 2007, 14:28:17
Pentru exemplul din enunt, raspunsul nu ar trebui sa fie 11 ? Ionel ia 3 curbe de 90 de grade si una de 135 ... Neutral
16  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 376 Regiuni : Martie 27, 2007, 18:47:53
Ok, ms, nu shtiam asta, desi singurul header care il folosesc e stdio.h care are aprox 16 kb Confused
17  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 376 Regiuni : Martie 27, 2007, 18:19:42
Nu prea are legatura cu problema, dar e un lucru care mi se pare ciudat la aceasta pb ...
Eu folosesc exact 9 vectori de 1001 elemente (de tip int) si 7 variabile (tot de tip int)
Asta inseamna ca am (7+9*1001) * 4 bytes = 36064, iar in kilobytes ar veni 36064 / 1024 = 35.21 kilobytes
Totusi brderoul de evaluare este urmatorul:

1   24ms   212kb   OK   10
2   0ms   12kb   OK   10
3   8ms   232kb   OK   10
4   4ms   8kb   OK   10
5   8ms   212kb   OK   10
6   12ms   208kb   OK   10
7   16ms   204kb   OK   10
8   20ms   216kb   OK   10
9   28ms   216kb   OK   10
10   32ms   212kb   OK   10
Punctaj total:   100

Poate sa ma lamureasca si pe mine cineva de ce programul meu foloseste asa multa memorie ??
P.S. nu fac nimic recursiv in algoritmul meu ...
18  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Bug reports : Martie 21, 2007, 09:15:39
Ce are evaluatorul Huh? De azi noapte e blocat.


(later edit) ... ok, s-a rezolvat Wink
19  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Winter Challenge 1 / Raspuns: Mall : Februarie 11, 2007, 14:35:10
 100.000 ? Hi ? 100.000 Huh nu trebuia sa fie  -100.000 ? Hi ? 100.000
20  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Raspuns: 255 Vila : Februarie 05, 2007, 15:45:19
Cat trebuie sa dea pe exemplul urmator ?

3 14
--------------
---------1----
--------------
21  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Raspuns: SYSTEM ERROR : Decembrie 11, 2006, 13:52:20
job #450
job #453
job #457

toate pt aceeasi problema -> invsc
22  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / SYSTEM ERROR : Decembrie 11, 2006, 13:52:04
Propun celor care au primit SYSTEM ERROR sa posteze aici id-ul job-ului pt a le fi mai usor moderatorilor sa le gaseasca pe cele care genereaza aceasta eroare
23  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Happy Coding 2006 / Raspuns: 000 AVD : Octombrie 14, 2006, 15:47:58
Cum adica doar partitia 2 + 2 nu indeplineste conditiile Huh Se refera ca oricum am imparti arborele in doua multimi, fiecare avand cate doua noduri, nu tot timpul raman multimile de noduri conexe ?
24  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Happy Coding 2006 / Raspuns: 008 Joc3 : Octombrie 14, 2006, 13:00:28
mi-am dat seama intre timp ... ms oricum Wink
25  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Happy Coding 2006 / Raspuns: 008 Joc3 : Octombrie 14, 2006, 12:23:23
La fiecare pas Gigel va muta acelasi nr de pietre, adica cel ales initial ?
Pagini: [1] 2
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines