Afişează mesaje
Pagini: [1]
1  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Shell Sort : Aprilie 26, 2009, 21:01:30
Multumesc mult! Nu folosesc pascal  Smile (dar in gimnaziu am folosit  Very Happy ) ..desi ideea ta o sustin deoarece acea sortare ma intereseaza sa o inteleg ca algoritm, de functii stiu si eu, dar in prinicipiu imi place sa inteleg cat mai multe, deoarece consider ca daca tu stii bine bazele, mai departe te descurci si singur.Si cunoscand mai multe ai o baza mai solida Very Happy .
2  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Shell Sort : Aprilie 19, 2009, 20:57:59
Poate sa imi explice si mie cineva, va rog frumos, cum functioneaza shell sort-ul?In principiu inteleg, si dupa ce am cautat o groaza pe google, am gasit ca cea mai buna explicatie este: http://goanna.cs.rmit.edu.au/~stbird/Tutorials/ShellSort.html .In prinicipiu mi se pare destul de simplu, dar in introducere ei spun ca trebuie ales un n("pasul" care il folosesc la sortare), cat mai aproape de jumatatea numarului de elemente, astfel incat sa nu fie o putere a lui 2, iar dupa ce sortez elementele din n in n, sortez din n/2 in n/2, adica pasul se imparte la 2, etc...(pana cand pasul este mai mic sau egal cu 1).
Citat
Do not choose (for example) 16 as your first n, and then keep dividing by 2 until you reach 1. It has been mathematically proven that using only numbers from the power series {1, 2, 4, 8, 16, 32, ...} produces the worst sorting times. The fastest times are (on average) obtained by choosing an initial n somewhere close to the maximum allowed and continually dividing by 2.2 until you reach 1 or less.
Din pacate in exemplu dat ei folosesc n={3,2,1}, pentru un numar de 9 elemente, eu sincer nu prea inteleg cum au ajuns la asta, deoarece daca il impart pe 3 la 2, avand in vedere ca este int, el va fi trunchiat si devine automat 1.In alte locuri am gasit siruri "si mai interesante", si mai greu de inteles , de pasi folositi in sortare.Eu stiu o metoda simpla care face pasul pe rand de la n, la 1 (compar din n/2 in n/2, din n/3 in n/3, pana compar pe fiecare cu urmatorul), dar in comparatie cu asta mi se pare total ineficient, ei spun ca folosind aceea varianta ajung la o complexitate: O(n3/2).Multumesc anticipat pentru ajutor!
3  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: pointer in struct!?!de ce nu merge? : Decembrie 02, 2008, 08:38:10
da..merge si asa multumesc!..am mai gasit o metoda care era banala dar nu mi-a tercut prin minte..dupa ce am declarat pointer char * in struct, in afara am initializat pe rand pentru fiecare ln..., dar e mai simplu cum ai scris  Very Happy
4  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: pointer in struct!?!de ce nu merge? : Noiembrie 30, 2008, 21:12:11
Multumesc mult!incerc pe o alta cale, am sperat si eu sa gasesc o cale sa declar pointerul ala, dar daca nu se poate nu se poate...  Smile
5  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / pointer in struct!?!de ce nu merge? : Noiembrie 30, 2008, 21:01:10
Urmatorul cod imi da un sir impresionant de erori:
Cod:
struct rAnd{ char *content=new char[202]; int lg,nrpag; }ln[202];
   Brick wall , sunt destul de foarte sigur ca este de la faptul ca am declarat in interiorul lui struct un pointer (char *), de ce nu merge?pot sa-l fac sa mearga?cum!?!(nu vreau sa declar pur si simplu char content[202]; ).Multumesc anticipat! Smile
6  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 496 Rj : Octombrie 24, 2008, 15:56:42
Am rezolvat problema, era de la citire...multumesc! Very Happy
7  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 2 teste!?! : Octombrie 23, 2008, 12:35:47
 Brick wall nimic mie nu-mi dau 2 teste...4 si 5...am inteles partea cu coloana minima si linia minima(sau cel putin nu cred ca e de la ea)...some help please Cry
8  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Metallica la Bucuresti : Mai 09, 2008, 07:22:56
Eu am bilet la Gazon A  Smile, si sper sa cante melodii noi (macar una, daca nu mai multe) si pe la noi!
9  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Ce gen de muzica ascuta cei de pe infoarena? : Iulie 30, 2007, 23:04:23
Rock....(Trash Metal,Speed Trash,Heavy Metal,Psychedelic...etc...)---(Prefer Metallica,Pink Floyd,Iron Maiden,AC/DC...si din Romania Trooper si Celelalte Cuvinte-imi plac cel mai mult),dar si muzica clasica  Smile
10  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Cum va intelegeti cu scoala? : Iulie 30, 2007, 22:57:56
Relatia mea personala cu scoala...este buna...ma descurc..tocmai am trecut a IX-a...sistemul de invatamant mi se pare invechit si ineficient...si sincer m-ar bucura daca s-ar accentua pe logica..decat pe memoria..unii profesori chiar se astepta sa stim definitii pe de rost(cuvant cu cuvant)...sau care nu stiu decat lectia din carte si ne redau cu exactitate ce putem citi si noi...sau cei mai tari care stiu ceva anume...si la lucrul acela fac aluzie non-stop..indiferent daca nu are nici cea mai micuta legatura cu subiectul...si ar fi foarte interesant daca s-ar folosi mai mult calculatoarele(animatii...etc...) pentru lectii..si explicatii+unde se poate practica(macar un exercitiu virtual...)!
11  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Articole / C mai rapid decat C++? : Iulie 30, 2007, 22:32:11
In articolul "12 ponturi pentru programatorii C/C++", se spune ca C este mai robust, astfel ajutand la evitarea unor greseli...am mai citit si eu pe internet..si am vazut ca sunt mai multi care sfatuiesc oamenii sa foloseasca C in loc de C++ din diverse motive...dar eu sunt curios...care este mai rapid C sau C++ (sau in ce puncte este unul mai rapid fata de celalalt)? (daca se poate:si argumente)
multumesc anticipat!  Smile
12  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Timp de executie : Iulie 30, 2007, 14:59:50
Cum pot face sa aflu timpul de executie???(folosesc linux:Anjuta cu compilatorul g++).multumesc anticipat  Smile
Pagini: [1]
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines