Afişează mesaje
Pagini: 1 [2] 3
26  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Grigore Moisil / Figuri : Martie 30, 2006, 15:14:03
Faceti va rog imaginea de la problema pentru ca nu mi se incarca ... si cred ca nu sunt singurul...
27  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Grigore Moisil / data grigore moisil : Martie 30, 2006, 11:37:40
Exact   Exclamation
28  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Grigore Moisil / data grigore moisil : Martie 30, 2006, 09:51:03
Ce faceti cu clasa a IX  Rolling on the Floor Laughing http://infoarena.devnet.ro/?page=Grigore_Moisil_2006 aici ati scris gresit detaliile despre grupele care participa   Confused  Mr. Green
29  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Arhiva / sugestie : Ianuarie 02, 2006, 22:24:07
idei de a afla cat e ora exacta , am avut si eu  Cool dar ar fi fost mai bine sa fie un ceas care indica ora la fiecare refresh ,pentru ca e mult mai usor sa asa ! cel putin parerea mea Whistle
30  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Arhiva / sugestie : Noiembrie 19, 2005, 12:58:17
nu ati putea sa puneti un ceas care sa arate ora exacta  dupa care va luati voi ... cel putin in timpul concursului ... sau sa arate timpul scurs sau timpul ramas near fi mai usor zic eu... Confused
31  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Sondaje / Seria Happy Coding : Octombrie 23, 2005, 21:28:04
interesant concursu dar zic ca era mai bine sa nu fi fost numai un test(cel putin din punctu meu de vedere)
asa daca nu rezolvai problema corect luai 0 nashpa ...
32  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Happy coding / 1000 de puncte : Octombrie 23, 2005, 19:25:48
he he he se pare ca sunt 2 cu 1000 de puncte... Winner 2nd place
33  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Happy coding / 008 Cercuri : Octombrie 23, 2005, 13:22:21
Cum trebuie facut afisarea cu trei zecimale exacte
am facut
fout << setprecision(3) << x;
si imi afiseaza exact 3 caractere din numar fara virgula
34  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Happy coding / Happy Coding 2 : Octombrie 22, 2005, 15:07:49
so bulit evaluatorul ...
nu se face ceva in privinta asta Huh?
35  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 052 Secv : Octombrie 10, 2005, 14:24:02
si totusi ce are special testul 9 Huh am folosit si eu acelasi algoritm ca in sol oficiala si tot nu merge
are cineva habar??? help please !!!!
36  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 025 Munte : Octombrie 09, 2005, 20:40:15
si atunci in loc de ultima ce vine Huh
penultima modificata...
37  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 025 Munte : Octombrie 09, 2005, 10:21:51
pentru ultimul exemplu din enunt
Cod:

3 8 4
2
2
3
1

pargurgerile sunt :
Cod:


  _/\
 /   \_
/      \
12345678
   _/\
 _/   \
/      \
12345678
  __/\
 /    \
/      \
12345678
    /\
 /\/  \
/      \
12345678
  _/\_
 /    \
/      \
12345678
    _
  _/ \
 /    \
/      \
12345678
   _/\
  /   \
_/     \
12345678
HuhHuhHuh
38  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 016 Joc : Octombrie 04, 2005, 16:01:29
pentru a calcula maximul folosesc urmatoarea secventa:
Cod:

max = -32001;
if(b[i-1][j] > max)
max = b[i-1][j];

if(b[i][j-1] > max)
max = b[i][j-1];

if(c[i-1][j] > max)
max = c[i-1][j];

if(c[i][j-1] > max)
max = c[i][j-1];

b[i][j] = max;

imi poate spune cineva ce am gresit pentru ca iau numai 30 de puncte restul WA
39  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Visual Studio 2005 and Windows Vista anyone ? : Octombrie 02, 2005, 21:08:42
Visual Studio 2005 este free pentru download (versiunea beta 2) la adresa http://lab.msdn.microsoft.com/express/ ,lansarea in noiembrie
de vista beta 1 nu stiu nik
40  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 116 Transport : Septembrie 26, 2005, 20:14:38
la problema asta am folosit o matrice dar cand o declar de 16000 la testare imi da RUN EROR SIG KILL ceva normal dar cand l-am declarat mai mic am luat 40 de puncte restu invalid memory reference
imi da si mie careva o idee cum sa fac problema asta fara o matrice
in matricea aia am facut niste sume
41  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Problema cu compilatoru : Septembrie 24, 2005, 09:48:52
pai daca declari vectorul a[100] nici nu ai cum sa folosesti a[j]
trebuie sa declari vectorul a[100][100]
42  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 106 Prefix : Septembrie 16, 2005, 18:58:25
mersi pentru ajutor am inteles gresit enuntul
sti am crezut ca oricare subsir periodic este calculat la cel ma mare Embarassed
43  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Raspuns: 003 Fractii : Septembrie 16, 2005, 16:34:20
nu are rost sa te enervezi pacat de tastatura si de monitor  Mr. Green
44  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 106 Prefix : Septembrie 16, 2005, 16:27:53
este o linie in fisierul de intrare care arata cam asa
Citat
aababcabcdabcdeabcdefabcdefgaerror

si in fisierul de iesire zica ca lungimea celui mai lung prefix periodic este 2
aababcabcdabcdeabcdefabcdefgaerror
eu cred ca subsirul ingrosat este un prefix periodic care are lungimea mai mare de doi

unde este greseala Huh?
45  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Raspuns: 003 Fractii : Septembrie 16, 2005, 15:37:57
eu am facuto pe numere mici si am luat 100
incearca pe numere mici poate asa o sa iti iasa Mr. Green
46  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Happy coding / Happy Coding : Septembrie 14, 2005, 11:22:44
cand puneti problemele de la concurs in arhiva de probleme sau nu le puneti ??
47  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Happy coding / 003 Numere : Septembrie 12, 2005, 11:32:59
ce altceva puteam sa scriu ......
48  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Happy coding / 003 Numere : Septembrie 11, 2005, 20:00:55
imi pare rau abia acum am citit ca primul jucator muta primul...  Embarassed
49  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Happy coding / 003 Numere : Septembrie 11, 2005, 19:47:52
imi pare rau daca ce zic este gresit sunt obosit si poate nu zic binedar in exemplul
1 19
muta jucatorul 2 urmeaza  scade pe 19
1 0
castiga al doilea
si in enunt scrie ca castiga primul este corect asa sau ca si in enunt???
50  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 036 Cutii : Septembrie 01, 2005, 09:22:13
da bineinteles ca este subsir maximal si eu asa am rezolvato si am luat 100 p
Pagini: 1 [2] 3
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines