Afişează mesaje
Pagini: [1] 2 3 ... 25
1  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Algoritmica : August 01, 2011, 10:08:02
Salut Cosmin! Eu propun urmatoarele 3 topicuri:

10 - sunt sigur ca exista extraordinar de multe noduri incat algoritmii obisnuiti nu functioneaza suficient de repede, cel putin nu fara catevea optimizari "dragute". Cred ca e interesant mai ales modul cum se descurca unele siteuri de harti cu combinatii intre "walking directions", "transit directions" si "driving directions" (s-ar putea si google maps sa suporte asa ceva).

12 - netflix am auzit ca are un sistem de recomandari foarte bun, sau cel putin avea... eu unul sunt curios cat de "legal" este sa se uite ei in traficul tau (si cat de mult fac asta) incat sa isi imbunatateasca semnificativ acuratetea.

2 - fara niciun motiv intemeiat, dar cred ca e interesant pentru utilizatori Smile
2  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Programarea in lumea reala : Iulie 28, 2011, 11:00:49
Salut Razvan! Parerea mea este ca inca trebuie sa aveti rabdare si sa invatati algoritmica atata cat sa faceti fatza problemelor de liceu. Veti vedea mai tarziu cum problemele de acum sunt "ascunse" in problemele si taskurile ce le veti avea atunci. In plus, cand "cresteti mari" va va fi mult mai usor sa aplicati toate cele ce le stiti direct, fara sa mai participati la seminarii despre "optimizarea algoritmilor" facute de oameni care nu sunt profesori, ci ingineri, manageri sau mai stiu eu ce (si care, ca atare, au aptitudini de prezentare, dar nu si de a ii invata pe ceilalti).
3  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Linux : Iulie 05, 2011, 09:47:08
Am auzit multa lume care a trecut  de la ubuntu la fedora si au zis ca sunt mult mai fericiti acuma.

Sincer, unele distributii recente de Ubuntu arata ca jocurile moderne: neterminate, pline de buguri, care asteapta un munte de patchuri si mult content sa fie adaugat. Si eu am colegi care au inceput "de la 0" cu Ubuntu pe aici si s-au schimbat cam dupa un an care incotro...
4  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Problema - Poza : Iunie 19, 2011, 22:38:25
Trebuie sa recunosc ca nu am cercetat daca rezolvarea e corecta, dar pare ca ar fi, iar ca atare presupun ca nu e bine sa fie un spoiler fix primul comment. Very Happy
5  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Problema - Poza : Iunie 19, 2011, 20:47:11
Si mie mi-a placut, insa am incercat sa o ascund cumva pentru ca sa aiba si altii placerea de a se gandi la ea. Smile
6  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Sisteme de ecuatie? : Aprilie 12, 2011, 20:58:16
Bineinteles, cu metoda lui Gauss.
7  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Răspuns: ONI 2011 - Baraj : Martie 29, 2011, 18:55:51
2 probe de cate 5 ore intr-o zi?  Huh Pai mai bine ar tine toata olimpiada intr-o zi, 20/24 ore. Mai raman si 4 ore pentru premiere si cate juma de ora pt evaluare + pauza... Macar stim o treaba.   Mad
8  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Culoare Rating : Martie 18, 2011, 20:34:58
Ar fi frumos daca cei care nu au participat la nici un concurs sa aiba alta culoare ( de exemplu gri )
Ma indoiesc ca e relevant cu ceva.
9  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Culoare Rating : Martie 17, 2011, 19:50:54
Se cam respecta "standardul" de pe TC.
10  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 006 Evaluarea unei expresii : Martie 17, 2011, 02:10:50
Trebuie sa adaugi, cu o prioritate mai mare decat inmultirea, operatia de aplicare a unei functii asupra unei expresii. Incearca sa rezolvi problema apel mai intai.
11  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Articole / Subiect MUTAT: OJI 2011 : Martie 16, 2011, 03:36:28
Acest subiect a fost mutat în Informatica.

http://infoarena.ro/forum/index.php?topic=5390.0
12  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: help :D : Martie 15, 2011, 10:26:01
Depinde de proprietatile matricii Smile Dar in general, O(N^3) cu Gaussian elimination.
13  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Carte C# : Martie 09, 2011, 01:46:50
Sa tot fii prof in Iraq si sa ai pe pagina personala carti care nu au versiune free pe homepage-ul propriu  Raised eyebrow
14  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Problema MinGW : Februarie 22, 2011, 12:49:33
Sper ca ai si reformatat hardul, ca si mie mi s-a intamplat si nu am scapat pana n-am fost la un nene la devirusat!  Confused

Serios acum, caracterele alea vin de la "Carriage return" si "Line feed", care, in Windows, reprezinta un enter (newline). Caracterele ASCII respective sunt reprezentate in C/C++ cu '\r' si '\n'. Calculatorul tau n-a patit nimic, probabil ai setat MinGW-ul sa iti arate si enterele din fisier.
15  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Stocare infiniti in variabile : Februarie 21, 2011, 20:45:51
Ai inf pe double, e util daca vrei sa sortezi dupa tangenta de exemplu. Cred ca daca incerci atan(pi/2) obtii asta. Functioneaza compararea bine, nu sunt sigur insa in priviinta operatiilor.
16  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: This is so cool : Februarie 01, 2011, 00:12:33
Reddit? Smile
17  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Probleme externe / Răspuns: Exercitii din Introducere in algoritmi (Geometrie computationala) : Ianuarie 02, 2011, 23:56:04
@Sima Cotizo da, dar daca sortez nu mai am O(n).
Nu sortezi, doar verifici ca o lista de puncte sa fi fost deja sortata crescator dupa o proprietate.
Imi cer scuze daca nu am fost perfect atent la discutie si gresesc in reply-urile mele.

PS: dupa ce am citit problema in Cormen, cred ca metoda pe care am sugerat-o ar respecta toate conditiile. Re-explic:
1) afla punctul stanga-jos (sa ii zicem p0)
2) parcurgi lista de puncte; pentru trei puncte consecutive pi, pi+1, pi+2 (ca in carte, indicii sunt modulo n), verifici ca unghiurile pe care le fac cu p0  sa fie in ordine crescatoare / descrescatoare, iar toate intoarcerile sa fie la stanga / dreapta.

Timpul e liniar (doar parcurgi lista), nu sunt sigur ca este si complet. Dar momentan exemplul dat de apocalypto nu mai trece.
18  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Probleme externe / Răspuns: Exercitii din Introducere in algoritmi (Geometrie computationala) : Ianuarie 02, 2011, 12:06:55
Algoritmul cu intoarcerile se aplica abea dupa ce ai ordonat punctele dupa unghiul pe care-l facea dreapta care le unea cu un anumit punct de referinta (in general cel din stanga jos) cu axa Ox. Nu ar fi conditia asta suplimentara suficienta?
19  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 1092 Kbiti : Decembrie 30, 2010, 07:42:24
"1LL" este numarul 1 de tip long long. La cum faceai tu, intai se efectua shift si dupa conversia catre long long: practic rezultatul shiftarii ramanea int pana la conversie, de unde si rezultatul eronat. Cred ca ar fi mers si:
Cod:
(((long long)1) << j)
20  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: struct, union sau class pentru numere > long : Decembrie 29, 2010, 19:32:00
Exista un articol foarte bun scris de Mircea Pasoi despre asta: link. Uita-te la sectiunea "numere mari".
21  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Romania : Decembrie 17, 2010, 19:43:10
Discutia intra pe un camp minat si se abate grav de la subiect (Romania). Si chiar daca suntem la "off topic", va sugerez sa va reveniti si sa ziceti ce vreti de tarisoara voastra scumpa (dar cu grija) si sa nu ii implicati pe altii in discutie.

La prima plangere legata de mesajul anterior, acesta dispare (nu caut toate linkurile de materiale ofensatoare, dar sunt sigur ca alti utilizatori isi vor spune parerea despre asta).

PS: bucurati-va si voi de apropierea Craciunului!  Santa Claus Smile
22  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: This is so cool : Decembrie 15, 2010, 18:34:40
Continuarea discutiei despre Romania si valorile ei o puteti gasi acum intr-un nou topic.
23  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / FMI No Stress 2010 / Răspuns: FMI No Stress 2010 : Decembrie 14, 2010, 09:35:29
@Cezar, daca se retine data submisiei, le bagi pur si simplu Very Happy Oricum poti sa le iei ordonate dupa data foarte repede daca se foloseste indexu.

@Devilkind: Atunci n-ar trebui sa se miste greu, chiar si la 600.000 de entries. Ni se povestise la un curs ca au rezlolvat un acces la o baza de date cu imagini raster de satelit (cateva zeci-sute de MB per tranzactie) cu un index sa se miste de la ~10s la sub 0.1... acum probabil c-or mai manca si profii  Silenced
24  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / FMI No Stress 2010 / Răspuns: FMI No Stress 2010 : Decembrie 13, 2010, 23:03:08
Am cautat prin codul de SQL de la bucatica de DB pe care o aveti pe hackers.devnet... ati incercat sa faceti niste indecsi pe tabelele foarte folosite (gen monitor)?
25  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / FMI No Stress 2010 / Răspuns: FMI No Stress 2010 : Decembrie 13, 2010, 01:16:16
6. Cand vom schimba serverul: Curand, preferabil pana la urmatoarea runda a Algoritmiadei. Va multumim pentru rabdarea de care ati dat dovada astazi! Va inteleg perfect frustrarea pentru ca si noi ne-am simtit la fel de neputinciosi.

Criticile constructive sunt binevenite, nu avem pretentia de a fi laudati atunci cand nu meritam.

Wef, nu cred ca e vorba de upgradat serverul neaparat (ma scuzati ca ma amestec...). Poate un upgrade hardware ar rezolva problema partial, dar distribuirea continutului pe mai multe servere ar fi mult mai buna. De exemplu, daca monitorul papa atat de multe resurse, nu poate fi pus pe un server separat, iar forumul si problemele sa stea vesele si gata sa raspunda la cereri? Cred ca atunci participantii n-ar putea sa se planga, ar fi informati la timp ca sunt probleme in partea nevazuta a siteului si rezultatele s-ar oferi ceva mai tarziu (ceea ce nu e o problema).

PS: acum doar imi astern gandurile pe hartie, poate-poate fac sa taca gurile care cer cu vehementa calculatoare mai puternice.  Shame on you
Pagini: [1] 2 3 ... 25
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines