Afişează mesaje
Pagini: [1]
1  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Teme / C++ : Iunie 04, 2014, 21:00:45
Buna!
Am si o intrebare as putea folosi intr-o structura o lista(vector) de obiecte
de ex
 typedef struct{
         lista utilitati;
         int latitudine;
}Te
2  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: C++ : Mai 30, 2014, 17:22:07
multumesc am rezolvat problema ,trebuia sa schimb ceva
3  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / C++ : Mai 29, 2014, 21:00:54
void tiparireVectorr(Vector_d & v)
{   
   cout << "------------------------------------------------" << endl;
   for (int i = 0; i < v.getSize(); i++)
   {
      Masina * m = v.getElementAtPosition(i);
      cout << m->toString()<<endl;
   }
   cout << "------------------------------------------------" << endl;
}
am o problema la rulare
First-chance exception at 0x010953D1 in Clasa Masina.exe: 0xC0000005: Access violation reading location 0xCCCCCCCC.

If there is a handler for this exception, the program may be safely continued.
mai exact  linia asta mi-o indica ca ar avea o problema
 
4  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Alegerea corecta a unei structuri de date : Mai 26, 2014, 20:48:30
      Dându-se n puncte reprezentând coordonate geografice dintr-o regiune, să se conceapă un sistem
de gestiune a informaţiilor utilitare care caracterizează punctele geografice respective (prezenţa
cablurilor electrice, telefonice, internet, TV subterane, conducte de apă, de gaz etc. ) asfel încât
aceste informaţii să poată fi accesate cât mai repede.
As vrea parere sau indicatii ce structura de date sa folosesc pentru o astfel de problema,pt a fii cat mai eficienta Very Happy
5  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: problema structuri de date si algoritmi : Mai 09, 2014, 09:02:01
multumesc frumos am reusit
era o problenma pentru facultate si trebiua sa o predau
6  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: problema structuri de date si algoritmi : Mai 07, 2014, 19:45:31
Generezi aleator cele 99 de numere si le pui in coada, apoi generezi
aleator 5 numere intre 1-99 si extragi de pe cele 5 pozitii ale cozii,
numerele memorate acolo.(am cerut o explicatie pt aceasta problema si am primit asta)
7  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / problema structuri de date si algoritmi : Mai 04, 2014, 22:41:09
Concepeți și implementați un algoritm care folosind o coadă cu extragere aleatoare generează
numerele câștigătoare la loto astfel: se generează numerele de la 1 la 99 și se poziționează pe poziții
aleatoare în coadă și se extrag aleator cele cinci numere.
Va rog frumos daca ma puteti ajuta,raman datoare!!!!
Pagini: [1]
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines