Afişează mesaje
Pagini: [1]
1  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Haideti sa imbunatatim Infoarena impreuna! : Noiembrie 13, 2012, 15:39:10
O idee (nu prea simpla din pacate):
Incercati sa publicati un mini-API pt un sistem de plugin-uri, activabile per user (gen mozilla/facebook). Daca, vorba lui Andrei, cineva vrea sa isi faca un "stalker", sa aiba posibilitatea sa scrie codu'... avand in vedere cati programatori sunt pe aici, sigur o sa apara multe chestii utile.
Odata implementat sistemul de pluginuri, de exemplu, fiecare isi poate defini propriul sistem de rating, eventual propriul stil de concurs (daca se include asta si in API-u de concursuri, etc). Toata "treaba" ce ramane site-ului infoarena ar fi sa ruleze testele si sa interpreteze plugin-urile (ceva arhitectura gen micro-kernel pentru cei pasionati).

Bineinteles, plugin-urile scrise de un user ma gandesc sa fie publice (si ca sursa, si ca altii sa le poata utiliza... sa nu apara multe duplicate inutile... eventual versionate cu git/hg)... eventual o pagina pe infoarena cu "most used plugins".

Bottom line, daca tot e un site pentru programatori, dati-le ocazia sa programeze si in interesul vostru si cine stie...

PS: nu stiu ce limbaj ati ales pt infoarena3, probabil php sau pyton... oricum, sunt sigur vor veni cateva zeci de pluginuri contributite odata ce sunt cateva exemple (nu zic sute/mii, desi nu m-ar mira).
2  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Case : Iulie 29, 2011, 15:32:18
Problema asta (si cel putin inca una postata de userul in cauza - mersi colegului Cosmin pentru avertisment) face parte dintr-un set de probleme pe care le-a primit ca test de aptitudini pentru angajare la o firma de programare. Stiu asta pentru ca eu am fost cel care a propus aceste 2 probleme (printre altele)... tot eu fac si corectarea rezolvarilor trimise de cei care aplica la noi pt un job. Acum 2 zile, ii corectam rezolvarile si ma miram cum reusea sa rezolve problemele de programare dinamica si sa greseasca la altele mult mai usoare - sper ca v-ati dat seama deja ca nu a mai primit postul pentru care a aplicat (sincer, punctajul ar fi fost de trecere, chiar daca au fost cateva probleme destul de grave pe la rezolvarile trimise, dar atitudinea asta nu poate fi trecuta cu vederea - plus ca acum nu mai sunt sigur cate dintre problemele respective le-a rezolvat singur).


Nu pot sa condamn comunitatea infoarena pt ajutorul care i l-a acordat, dar as ruga pe viitor utilizatorii acestui forum sa nu apeleze la ajutorul altora pentru a rezolva problemele date la angajare. Astfel de teste sunt date anume pentru a testa aptitudinile voastre, nu ale altora. Chiar si daca treceti testul de angajare, mai devreme sau mai tarziu nivelul vostru real va iesi la iveala, iar daca pe deasupra sunteti prinsi ca ati copiat la testul de angajare, riscati sa gasiti si mai greu locuri de munca in viitor.
3  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Problema saptamanii - Monede : Februarie 02, 2009, 17:06:24
Sa inteleg si eu mai bine enuntu problemei:
Stiind ca n monede pot fi asezate pe masa, nesuprapuse, astfel incat nu se mai poate aseza nici o moneda in plus fara ca sa se spurapuna alta moneda (toate monedele am inteles ca au centrul de greutate pe masa si ca asta ar fi singuru hint in privinta suprafetei mesei), se cere sa demonstram ca 4n monede sunt suficiente sa acoperim toata masa (banuiesc ca monedele sunt considerate de grosime zero si ca distributia celor 4n monede nu are nimic de a face cu primele n... primu n era doar pentru determinarea suprafetei).
Bine am priceput?
4  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Un mic puzzle : Februarie 08, 2008, 13:59:04
eu unu l-am mai vazut pe undeva... ceva carte/articol de algoritmica... si stiu ca inverseaza bitii
5  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Salarii in IT : Noiembrie 13, 2007, 09:36:58
banuiesc ca cosmin se referea doar la salariile de pe meleagurile noastre... daca asa ar fi salariile si prin alte parti, atunci nu m-as mai gandi la emigrare Wink
6  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Intrebare scurta : Noiembrie 05, 2007, 11:52:08
legat de post-ul anterior... daca aplici cmmdc ala cu impartiri in loc de scaderi ajungi exact in acelasi loc, deoarece F[n+2] mod F[n+1]=F[n]. Deci intr-adevar, complexitatea devine O(log n) (pentru demonstratie completa, exista un subcapitol in Cormen, chiar si un capitol intreg in Knuth vol 2 - daca e voie sa fac reclama la piraterie... le am in format pdf cui ii trebe)
7  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Winter Challenge 1 / Raspuns: Chiftea : Februarie 11, 2007, 14:23:52
N patretele care nu se suprapun, 'conexe'.... mda... probabil aria nu e N  Whistle
8  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Winter Challenge 1 / Raspuns: Chiftea : Februarie 11, 2007, 14:17:53
1)
Sima Mihai Cotizo: prin figura unitara se intelege ca daca ai 6 patratele (sa zicem) nu poti construi cu 4 o figura si cu 3 alta figura
6=4+3?

2) "Se intreaba care este figura de perimetru minim ce se poate construi folosind toate cele N patratele". Se cere perimetrul minim al unei figuri geometrice care poate fi alcatuita din N patratele (arie N)?
9  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Timpu de executie... : Februarie 26, 2005, 11:31:08
Diferenta dintre timpii astia de executie este de cele mai multe ori FOARTE mare, din cate bine ai observat pana acuma.  :lol:
Diferentele sunt din cauza urmatoare: dupa cum probabil stii, Windows este un sistem de operare pe 32 de biti (astea sunt detalii legate de arhitectura procesorului) (WinXP pe 64 de biti va aparea in curand). La fel si Linux (my personal favorite). Diferentele apar din cauza ca sub Windows, problemele se evalueaza folosind Borland Pascal/C++ care sunt programe de DOS, adica pe 16 biti. Simplul fapt ca Windows trebuie sa emuleze modul de lucru sub 16 biti reduce simtitor viteza de rulare. Si inca un mic detaliu: compilatoarele astea de al Borland sunt invechite; cele mai noi au mici optimizari si genereaza executabile (putin) optimizate.
Linux nu are mod de lucru pe 16 biti. Compilatoarele folosite fpc (freepascal)/ gcc sau g++(pentru C) sunt direct pe 32 de biti, deci vor genera executabile care vor rula fara a intampina dificultati de genul emularii modului de lucru.
Cat despre optimizarile facute la compilare...nu stiu diferentele. Eventual ai putea lua un program, sa-l rulezi in Borland Pascal/C++ si dupa aceea sa il compilezi si cu alt compilator (FreePascal / GCC care au variante si pentru Windows). Daca stai sa compari timpul de executie al unui program compilat cu freepascal sub Windows, respectiv sub Linux (deci vorbim de aceelasi program cu acelasi compilator, dar sub sisteme de operare diferite) banuiesc ca nu se vor simti diferente atat de mari (eventual sub Linux vor rula, din nou  Very Happy , putin mai rapid, dar nu chiar asa de mult).

Compilatoare pentru Windows (preluate de sub Linux)
FreePascal: www.freepascal.org / www.sourceforge.net (dai un search acolo)
GCC: aici nu stiu exact ce si unde, dar cauta cu google RHIDE, DJGPP sau pur si simplu GCC (e facut de FreeSoftware Foundation pentru proiectul GNU)
Pagini: [1]
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines