Afişează mesaje
Pagini: [1] 2 3 4
1  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 347 Badea : Februarie 28, 2014, 13:13:12
Bine Gogule Tongue Si eu cred sincer ca conditiile de terminare ajuta mai mult decat Marcu 4:20 Smile)  Bun codul tau.
2  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 347 Badea : Februarie 27, 2014, 22:24:50
Smile Urmatorii 7 vor fi cu noroc.

Sunt curios daca se poate rezolva in 0.15 secunde fara outputul sub forma de constante in sursa.
Sursa mea ia cam 8 secunde in cel mai rau caz (testcaseul cu N = 5 si L = 20).

3  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 347 Badea : Februarie 27, 2014, 01:19:52
Verificatorul sigur este corect ?

Iau WA pentru testul 9 (N = 9, L = 25), "iesire invalida".

Outputul meu in termeni de (id - 1, x, y, latura_pe_y, latura_pe_x):
1 0 0     25 5
2 5 0     16 4
3 5 16   9 11
4 9 0     3 14
5 9 3     13 7
6 16 3   22 1
7 17 3   12 6
8 17 15 10 8
9 23 0   15 2

Outpul din badea.out
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 3 3 3 3 3 3 3 3 3
2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 3 3 3 3 3 3 3 3 3
2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 3 3 3 3 3 3 3 3 3
2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 3 3 3 3 3 3 3 3 3
4 4 4 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 3 3 3 3 3 3 3 3 3
4 4 4 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 3 3 3 3 3 3 3 3 3
4 4 4 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 3 3 3 3 3 3 3 3 3
4 4 4 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 3 3 3 3 3 3 3 3 3
4 4 4 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 3 3 3 3 3 3 3 3 3
4 4 4 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 3 3 3 3 3 3 3 3 3
4 4 4 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 3 3 3 3 3 3 3 3 3
4 4 4 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6
4 4 4 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8
4 4 4 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8
4 4 4 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8
4 4 4 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8
4 4 4 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8
4 4 4 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8
9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8
9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8
4  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Mihai : Iunie 07, 2012, 07:35:27
O veste foarte trista. Am avut norocul sa-l cunosc pe Mihai personal, si intr-un fel m-a influentat sa continui pe cercetarea in informatica teoretica. Viata e mai scurta decat crezi ...
5  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2011 / Răspuns: Feedback Runda 1 : Decembrie 05, 2010, 22:20:25
Tare ! A fost o idee buna ca ati dat 4 probleme la Open, si nivelul de dificultate a fost ridicat.
Tineti-o tot asa ! Smile
6  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2011 / Răspuns: Feedback Runda 1 : Decembrie 05, 2010, 22:10:17
Felicitari pentru setul de probleme, mai ales pentru TractoMarm ... pacat ca nu m-am concentrat mai mult la implementare Smile
TractoMarm era data la O(N + M) sau O(N log N + M log N) ?
7  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2010 / Răspuns: Tree : Martie 21, 2010, 12:29:50
Stiu ca timpul alocat intrebarilor a expirat, dar intrebarea tine mai mult de definitie:
* ciclul trebuie sa fie simplu, sau se poate intersecta ?
8  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2010 / Răspuns: Feedback Runda 1 : Noiembrie 22, 2009, 13:23:01
Felicitari echipei infoarena pentru efortul depus !  Applause

Mugurel, mai ai voie sa participi ?  Smile
Speram sa fi scapat de tine  Tongue
9  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2009 / Răspuns: Feedback Runda 3 : Februarie 15, 2009, 14:03:25
Felicitari organizatorilor pentru o runda cu probleme interesante ( patrulatere si gminmax ),
si felicitari desigur si lui Mugurel pentru o performanta foarte buna pe parcursul celor 3 runde.

Cum a zis si Mugurel, concursul a fost per total excelent organizat.
A fost placut intradevar sa vad rezultate partiale la patrulatere. Mi-a adus aminte de USACO.

Sunt curios ce jmen a folosit Mugurel ... poate dupa finala ni-l zici si noua Smile

Spor pentru organizarea rundei finale !
10  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2009 / Răspuns: Feedback Runda 2 : Ianuarie 11, 2009, 15:25:00
Multumesc Smile

OK, am inteles ca exista motive 'macro' care tin de alegerea problemelor.
Era doar o sugestie nevinovata, in niciun caz o critica.

Aveti idee cand se va sti cati vor avansa in finala pe fiecare grupa ?

Catalin
11  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2009 / Răspuns: Feedback Runda 2 : Ianuarie 11, 2009, 15:08:26
Asa cum arata si punctajele mele, nu mi s-a parut foarte simplu nici setul asta si nici setul precedent Smile.
In schimb problema de '5-8' mi s-a parut foarte simpla de fiecare data.

Vroiam sa exprim faptul ca o problema de '5-8' mi se pare cam simpla pentru 'studenti'.
Atat Smile.

Ati facut treaba foarte buna cu selectia problemelor, si inteleg ca este greu.
Vroiam doar sa fac sugestia ca data viitoare problemele de la 'studenti' sa nu mai includa una de '5-8'.

Toate cele bune,
Catalin
12  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2009 / Răspuns: Feedback Runda 2 : Ianuarie 11, 2009, 14:55:31
Intradevar, este greu de gasit un set potrivit.

Ma refeream mai mult la problemele in comun.
De exemplu, grupa 'Studenti' a avut de 2 ori o problema in comun cu grupa '5-8'. Daca ar avea in schimb (inca) o problema in comun
cu grupa '11-12', dificultatea grupei 'Studenti' ar creste.

Deci setul de probleme nu ar trebui schimbat, doar asezarea lor in grupe.

Catalin
13  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2009 / Răspuns: Feedback Runda 2 : Ianuarie 11, 2009, 14:14:39
Felicitari organizatorilor, a fost o runda interesanta, in special datorita problemei 'Jap' [ din punctul meu de vedere ].

Cred ca 'Jap' se poate rezolva cu query time de O(1).

Observ totusi ca dificultatea grupei de 'studenti' este inferioara celei de 'clasele 11-12'.
Tinand cont de rezultatele destul de bune in ambele runde obtinute de studenti, poate data viitoare cele 2 grupe vor avea
un nivel de dificultate comparabil.

Numai bine,
Catalin
14  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Ce se intampla cu olimpicii? : Februarie 10, 2008, 15:19:30
Faptul ca 22 de olimpici au facut internship/lucrat la Google vorbeste mai mult despre o perceptie a lipsei de alternative decat despre 'atractia' Google in opinia mea. Sa nu uitam ca mai sunt o gramada de persoane 'neolimpice' ( nu corespund descriptiei de 'medaliat international' ) care aleg acest drum, ceea ce face statistica si mai unilaterala.

Sigur, Google ar o multime de plusuri, fiind ales si 'The best place to work for' de catre FORTUNE magazine in 2007 si 2008.
Totusi, sunt un pic surprins ca nu am auzit de cineva care sa imbine informatica si cu altceva, sau care sa migreze intr-un domeniu invecinat.

Si ca o paranteze ( mai lunga ) : Cosmin, nu crezi ca ar putea fi extins termenul de 'olimpic' astfel incat sa includa si persoane care au legaturi stranse cu informatica, au avut rezultate internationale, sau sunt in continuare active in concursuri importante ? Eventual sub alt nume Smile ? Nu de alta, dar cred ca astfel se exclude o categorie importanta ( si numeroasa ) de oameni valorosi.
15  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Happy Coding 2007 / Răspuns: Feedback Happy Coding 2007 : Noiembrie 20, 2007, 01:05:45
Felicitari lui Mugurel si echipei infoarena atat pentru problemele interesante, cat si pentru articolul foarte instructiv.
Ah si ... Mugurel, ce ai vrut cu Optic ?   Shocked
16  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Problema saptamanii 2007-10-30 : Octombrie 30, 2007, 11:59:07
Y poate fi 0 ?
17  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Three Beautiful Quicksorts : Octombrie 15, 2007, 16:37:43
Glumet tip Smile ... si interesant si la obiect 'talkul'.

Tine-o tot asa Cosmin !  Thumb up
18  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Autumn Warmup 2007 / Răspuns: Polig : Octombrie 07, 2007, 09:42:59
Poate avea poligonul doar 2 varfuri ?
19  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Filme : Iunie 22, 2007, 19:25:32
       Nu imi vine sa cred ca nimeni nu a zis despre Dollars Trilogy ( "A fistful of dollars", "For a few dollars more", "The Good, the Bad and the Ugly" ) a lui Sergio Leone ... merita vazute ... Wink

Filme interesante ce nu au fost deja mentionate: Totsi; 23 - Die Geschichte des Hackers Karl Koch;
La Haine; Maria Full of Grace; Boogie Nights; Cidade de Deus; Spring, Summer, Fall, Winter ... and Spring.
20  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Raspuns: Steaua in semifinalele Cupei UEFA : Aprilie 10, 2006, 15:30:47
Bine zis, fanatismul nu ajuta la nimic ... Wink
21  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Raspuns: Top #5 Probleme din arhiva : Aprilie 10, 2006, 15:25:33
Poligon: pt. ideea marfa si usurinta implementarii
Secventa3: super idee, cu multe 'surori' [ vezi ciclu ]
Arbore: citat domino : "Tii pe biti 1000000 de valori pe bucati de sqrt(N)" Smile
ADN: problema de baza, te trece prin X algoritmi
Otilia: vezi explicatia 'Cosmin'.
22  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Raspuns: Mafia : Aprilie 10, 2006, 15:15:08
Eu zic sa nu te bazezi pe asta Smile
23  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Grigore Moisil / data grigore moisil : Martie 30, 2006, 13:53:49
Felicitari echipei infoarena pentru insistenta de care a dat dovada in organizarea MoisilByNet, in ciuda dificultatilor tehnice Smile.

 Applause
24  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / preONI 2006 / Cronica preONI 2006 : Martie 28, 2006, 21:00:54
Smile
25  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / preONI 2006 / Cronica preONI 2006 : Martie 28, 2006, 14:30:30
Sa vedem daca o sa mai ai timp de asa ceva si la ONI ... daca te plictisesti in timpul probelor Wink
Pagini: [1] 2 3 4
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines