Afişează mesaje
|
Pagini: 1 2 [3] 4 5 ... 14
|
51
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2014 / Combl
|
: Septembrie 19, 2014, 08:54:58
|
Aici se pot pune întrebări legate de problema Combl de la Infoarena Cup 2014. Timpul alocat întrebărilor este de 2 ora dupa inceperea concursului. Întrebările vor fi formulate astfel încât să se poată răspunde cu DA sau NU. În caz contrar sau în cazul în care întrebarea își găsește răspuns în enunțul problemei, răspunsul va fi FARA COMENTARII.
|
|
|
52
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2014 / BoundingBox
|
: Septembrie 19, 2014, 08:54:55
|
Aici se pot pune întrebări legate de problema BoundingBox de la Infoarena Cup 2014. Timpul alocat întrebărilor este de 2 ora dupa inceperea concursului. Întrebările vor fi formulate astfel încât să se poată răspunde cu DA sau NU. În caz contrar sau în cazul în care întrebarea își găsește răspuns în enunțul problemei, răspunsul va fi FARA COMENTARII.
|
|
|
65
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2014 / Split3
|
: Septembrie 18, 2014, 08:56:02
|
Aici se pot pune întrebări legate de problema Split3 de la Runda Finala a concursului Algoritmiada 2014. Timpul alocat întrebărilor este de 2 ora dupa inceperea concursului. Întrebările vor fi formulate astfel încât să se poată răspunde cu DA sau NU. În caz contrar sau în cazul în care întrebarea își găsește răspuns în enunțul problemei, răspunsul va fi FARA COMENTARII.
|
|
|
66
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2014 / Pal2
|
: Septembrie 18, 2014, 08:55:54
|
Aici se pot pune întrebări legate de problema Pal2 de la Runda Finala a concursului Algoritmiada 2014. Timpul alocat întrebărilor este de 2 ora dupa inceperea concursului. Întrebările vor fi formulate astfel încât să se poată răspunde cu DA sau NU. În caz contrar sau în cazul în care întrebarea își găsește răspuns în enunțul problemei, răspunsul va fi FARA COMENTARII.
|
|
|
67
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2014 / Magic3
|
: Septembrie 18, 2014, 08:55:50
|
Aici se pot pune întrebări legate de problema Magic3 de la Runda Finala a concursului Algoritmiada 2014. Timpul alocat întrebărilor este de 2 ora dupa inceperea concursului. Întrebările vor fi formulate astfel încât să se poată răspunde cu DA sau NU. În caz contrar sau în cazul în care întrebarea își găsește răspuns în enunțul problemei, răspunsul va fi FARA COMENTARII.
|
|
|
68
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2014 / DivisorGraph
|
: Septembrie 18, 2014, 08:55:21
|
Aici se pot pune întrebări legate de problema DivisorGraph de la Runda Finala a concursului Algoritmiada 2014. Timpul alocat întrebărilor este de 2 ora dupa inceperea concursului. Întrebările vor fi formulate astfel încât să se poată răspunde cu DA sau NU. În caz contrar sau în cazul în care întrebarea își găsește răspuns în enunțul problemei, răspunsul va fi FARA COMENTARII.
|
|
|
69
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2014 / Cntper
|
: Septembrie 18, 2014, 08:55:13
|
Aici se pot pune întrebări legate de problema Cntper de la Runda Finala a concursului Algoritmiada 2014. Timpul alocat întrebărilor este de 2 ora dupa inceperea concursului. Întrebările vor fi formulate astfel încât să se poată răspunde cu DA sau NU. În caz contrar sau în cazul în care întrebarea își găsește răspuns în enunțul problemei, răspunsul va fi FARA COMENTARII.
|
|
|
70
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Infoarena Monthly 2014 / Răspuns: Infoarena Monthly 2014, Runda 8
|
: August 31, 2014, 21:19:54
|
O runda cu probleme super frumoase ! Big up comisiei ! Apropo,imi poate da si mie cineva o indicatie la problema Super Mario ? M am chinuit o ora din concurs sa o dovedesc,dar nu prea a fost cu succes Sunt doua solutii oficiale. In continuare voi prezenta una dintre acestea. Vom defini o functie recursiva, Solve(left, right), care returneaza numarul minim de mutari necesare pentru a distruge toate testoasele din intervalul [left, right], folosind numai testoase din acest interval. Raspunsul va fi dat de Solve(1, N), iar cazurile de baza Solve(i, i) sunt triviale (raspunsul e mereu 1). Intr-o solutie optima, testoasele vor fi distruse in ordine descrescatoare dupa valori. Astfel, vom incerca sa facem prima mutare in Solve(left, right). Fie pos pozitia pe care se afla testoasa de valoare maxima din intervalul [left, right]. Putem sa o lovim spre stanga sau spre dreapta, iar noi vom alege varianta optima. Astfel, Solve(left, right) va returna min(Solve(left, pos - 1), Solve(pos + 1, right)) + 1. Pentru a determina eficient pos, putem folosi o structura de date precum arborii de intervale. Complexitatea este O(N * logN). Cealalta solutie oficiala se bazeaza pe programare dinamica si are complexitate liniara.
|
|
|
|