Afişează mesaje
Pagini: [1] 2 3 ... 38
1  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Caut o problema ... : Februarie 29, 2016, 10:45:54
Eee unde s-o fi ascuns. Merci fain.
2  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Caut o problema ... : Februarie 28, 2016, 17:38:52
Salut. Caut o problema pe infoarena in care se dădea ca input un număr si trebuia sa afisezi reprezentarea lui in limba romana (5-cinci,14-patrusprezece etc.). M-o lăsat memoria sau pblema asta ii ascunsa pe undeva si nu o găsesc, îmi aduc aminte ca am rezolvat-o. Merci.
3  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursul National de Soft Grigore Moisil Lugoj / Răspuns: Matperm2 : Mai 23, 2014, 09:43:45
Fara rezultate partiale ?
4  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Assembly : Noiembrie 28, 2013, 16:00:36
Am luat de exemplu log2() de 10 miliarde de ori, si merge de aprox. 6 ori mai repede varianta cu asm decat cea cu log2() din cmath, si de vreo 2-3 ori mai repede decat cea optimizata pe biti.
5  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Assembly : Noiembrie 28, 2013, 07:12:38
Ce parere aveti de integrarea asm-ului in C++ ? (http://www.infoarena.ro/job_detail/1043171?action=view-source)
6  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 544 Dk : Aprilie 10, 2013, 10:54:10
Sunt numere relativ mici si s-ar putea ca testul de primalitate sa pice. Incearca pentru numere sa zicem < 10.000 sa faci testul in sqrt(N), s-ar putea sa mearga.
7  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Sistem cu 2 necunoscute! : Aprilie 09, 2013, 15:44:02
Probabil este asa :
Cod:
ax + by = m
cx + dy = n
8  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: java : Martie 29, 2013, 13:11:27
No, unfortunately we don't have a java compiler, only a pascal or c/c++ one. Probably in future...
9  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: CodeBlocks - Eroare de compilare : Martie 24, 2013, 21:53:12
Ia-ti ultimul codeblocks cu compiler, si daca nu merge atunci i-ati compilerul MINGW de pe site-ul lor.
10  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 1163 Segmente : Martie 15, 2013, 19:41:59
Cine stie cum is testele si cate operatii face ...
11  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: numere reale : Martie 15, 2013, 15:20:46
Pai da, float are cea mai rea precizie, pana pe la a 6-a zecimala (logic, doar ca e mai rea de atat). Asfel ca double-ul, urmatorul dupa el si cel mai des folosit, ar afisa corect, si chiar si cu long double. Citeste pe cplusplus.com.
12  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 006 Evaluarea unei expresii : Martie 13, 2013, 13:26:43
Din cate am vazut la cei cu incorect pe testul 8 (nu 7 cum ai zis tu, asa am vazut si la jobul tau), cred ca e de la tipul de date. Incearca sa pui int, nu short.
13  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Bug reports : Martie 10, 2013, 20:31:00
Minunat ... acuma 3s * vreo 50 surse Smile))
14  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Bug reports : Martie 10, 2013, 20:14:14
Bata-l mosu pe ala, dati-i odata ban Smile).
15  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 056 Aria : Martie 03, 2013, 11:53:40
Merge cu long double, rezultatele sunt puse toate pe long double in .ok (http://infoarena.ro/job_detail/903871). Diferenta este ca solutia pe care-am propus-o eu, din cate am vazut, da rezultatele cu double pentru a 4-a zecimala corecte exact ca si long double. Probabil ca double-ul nu este la fel de precis in toate cazurile. Eu am facut .ok cu sursa mea cu long double, desi sursa oficiala e pe double. Se pare ca la mine merge double-ul, dar probabil in alte implementari nu merge.
[LE] Si inca ceva, referitor la acest topic, evaluatorul facut de mine este bazat pe stringuri, nicidecum pe double-uri sau pe altceva. Pur si simplu citesc cele 2 numere, adaug cate 4 zerouri la sfarsit sa fiu sigur ca sunt cel putin 4 dupa virgula, si le compar, atata tot Smile.
16  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 1369 Kgon : Martie 02, 2013, 22:41:31
Aproximarea 3.14 nu e destul de fina, iti trebuie cel putin vreo 6 zecimale sa nu-ti dea eroare Smile.
17  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Răspuns: OJI 2013 : Martie 02, 2013, 15:57:14
Din cate stiu eu, pe a 10-a am bulit si eu. Aveam probleme cu limita de memorie, faceam un vector intr-o fct. recursiva, si lua cam mult. Nu stiu ce ai facut tu.
18  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: ajutor..... pascallll : Februarie 28, 2013, 20:42:26
Ti-o dat ideea, e tot ce conteaza. Vrei sa-ti dea mura-n gura programul tu sa-l copiezi ? Asa nu inveti nimic. Ia o foaie, simuleaza-l si fa tu programu.
19  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 198 Custi : Februarie 26, 2013, 21:32:48
Cele cu .h sunt deprecated, doar cele din C-ul vechi se mai pastreaza cu .h (gen stdio.h, stdlib.h, string.h, care in C++ sunt cstdio, cstdlib, cstring). Pentru fstreamuri, varianta noua este aceasta L
Cod:
# include <fstream> // sau # include <iostream>
using namespace std; // aici sunt citirile si tot ce trebuie, citeste pe cplusplus.com
20  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: pascal : Februarie 26, 2013, 18:14:22
Salut!

Ce inseamna in Pascal a:=[] ?
Multumesc !  Very Happy
Vine de la multime. In pascal, [] inseamna multime. De exemplu, daca ai variabila a de tip multime, poti sa-i dai valorea urmatoare : a := [1,5,3]. In acest caz a este o multime, definita prin var a : set of byte (set of inseamna multime, si byte inseamna domeniu in care multimea ia valori).
21  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 065 Concert : Februarie 23, 2013, 20:42:13
Eu am scos O(N2).
22  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 399 Cifru 2 : Februarie 23, 2013, 17:36:46
Da, asa este, testul 8 nu respecta conditiile (assert (2 <= M && M <= 9999)). Si in legatura cu limita de timp, ati putea sa mariti putin, citirea din C nu intra in timp fara parsare.
23  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: fisiere : Februarie 17, 2013, 13:40:22
Eu stiu ca nu conteaza, sunt la fel de rapide.
Cod:
# include <cstdio>

int a, b;

int main (void) {
    freopen ("adunare.in", "r", stdin); // deschide in mod citire --- stdin + "r"
    freopen ("adunare.out", "w", stdout);// in mod afisare -- stdout + "w"
   
    scanf ("%d %d", &a, &b); // observi, scanf nu fscanf, ca si la citirea de la tastatura
    printf ("%d", a + b); // la fel, ca si afisarea pe ecran
   
    fclose (stdin), fclose (stdout);
}
24  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Probleme externe / Răspuns: Problema code blocks : Februarie 16, 2013, 14:17:59
Vezi ca al doilea for il faci pana la N - 1 (i < N), trebuie sa-l faci pana la N, adica i <= N. Asta ar trebui sa rezolve problema.
25  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Something Weird : Februarie 15, 2013, 18:26:51
Poate undeva iti iese din vector si scrie peste alta zona de memorie si, deci, conteaza ordinea lor. Incearca sa aloci mai mult.

+1.

Mai mult ca sigur de la asta e.

Aint-ul trebuie sa aiba marimea egala cu cea mai mica putere a lui 2 mai mare decat 2 * MAX_N.
Dupa cum zici tu, aint-ul trebuie sa aiba marimea egala cu 2x <= MAX_N * 2. Acel numar este de fapt 262144, cu x = 18.
Pagini: [1] 2 3 ... 38
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines