Afişează mesaje
Pagini: 1 2 [3] 4 5 ... 25
51  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2018 / Răspuns: Wwt : Septembrie 30, 2018, 10:09:20
Exemplul era gresit, a fost corectat.
52  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2018 / Răspuns: Feedback Runda PreOJI : Martie 16, 2018, 13:04:49
Intrebarea probabil ar fi fost mai bine pusa in alt topic intrucat nu are treaba cu agloritmiada, dar in fine:

Evaluarea se face pe windows care nu are acelasi concept de paging ca si linuxul, daca declari un vector de 10000000 de exemplu
Cod:
#include <stdio.h>
int a[10000000];
int main() {
  return 0;
}

Atunci memoria folosita va fi mereu undeva in jur de 40MB
53  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2018 / Smooth2 : Martie 11, 2018, 09:59:19
Aici se pot pune întrebări legate de problema Smooth2 de la Runda PreOJI a concursului Algoritmiada 2018.
54  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2018 / Zoro : Martie 11, 2018, 09:58:44
Aici se pot pune întrebări legate de problema Zoro de la Runda PreOJI a concursului Algoritmiada 2018.
55  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2018 / Delfin : Martie 11, 2018, 09:58:21
Aici se pot pune întrebări legate de problema Delfin de la Runda PreOJI a concursului Algoritmiada 2018.
56  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2017 / Răspuns: Locala : Noiembrie 04, 2017, 14:15:16
Nu.
57  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2017 / Răspuns: Mezzaluna : Noiembrie 04, 2017, 14:14:38
@circeanubogdan: Da.
58  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2017 / Răspuns: Mezzaluna : Noiembrie 04, 2017, 14:14:07
@retrograd si @pepsiM4A1: Nu. Puteti taia in orice ordine vreti (care inca respecta restrictiile problemei).
59  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2017 / Răspuns: Inv Tree : Noiembrie 04, 2017, 13:49:30
Singura garantie care va ofera acele teste: Daca aveti solutia corecta testele sunt maximale. Nu exista nicio metoda de a construi teste maximale pentru orice solutie (si e greu sa definesti ce inseamna un test puternic in general).
60  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2017 / Răspuns: Locala : Noiembrie 04, 2017, 13:33:44
NU.
61  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2017 / Răspuns: Inv Tree : Noiembrie 04, 2017, 13:33:34
Te rog reciteste enuntul.
62  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2017 / Răspuns: Inv Tree : Noiembrie 04, 2017, 11:44:35
Pentru ca nu poti sa ajungi in 4 ca sa iti creanga de sub picioare (pentru ca tu sa primesti muchiie 1-4 si 4-5). Singura metoda sa ajungi in 4 este sa tai 1-2 (si prin asta nu mai poti sa ajungi vreodata in 3).
63  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2017 / Răspuns: Inv Tree : Noiembrie 04, 2017, 11:38:55
Enuntul s-a modificat foarte putin: Se poate folosi inclusiv creanga(muchia) taiata pentru a-ti extinde scara.
64  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2017 / Finala Algoritmiada 2017 : Noiembrie 04, 2017, 11:29:42
Runda Finală a concursului Algoritmiada 2017 va avea loc în ziua de 4 noiembrie 2017 de la ora 11.00. Puteți afla mai multe detalii pe pagina rundei. Nu uitați să vă înscrieți!  Smile
65  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Surse libere : Septembrie 22, 2017, 11:50:49
Surse libere
66  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2017 / Răspuns: Harry Potter : Iulie 26, 2017, 10:16:21
Era gresit fisierul de intrare din exemplu. A fost updata, corect este

4
2 3 1 4
2 1 4 3
3 2 1 4
4 3 1 2

dupa cum spunea si @retrograd.
67  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2017 / Răspuns: Fantasy : Martie 19, 2017, 13:10:15
Daca ar face asta vrajitoruls i cavalerul s-ar intalni pe muchia 2-3 si s-ar lupta, iar cavalerul ar muri.

Scrie si in enunt.

"Daca la un moment dat doua din cele trei personaje se întalnesc, atunci cel mai puternic dintre cei doi îl omoară instantaneu pe celalalt, indiferent daca se întalnesc într-o cameră sau pe o legătură."
68  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2017 / Răspuns: Fantasy : Martie 19, 2017, 12:58:42
Se misca simultan dragonul si cavalerul si se intalnesc pe muchia 1-2 (unde cavalerul il va omora pe dragon). Deci raspunsul este DA
69  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / FMI No Stress 2017 / Re:Adunare : Martie 12, 2017, 10:15:21
Aici se pot pune întrebări legate de problema Re:Adunare de la FMI No Stress 2017
70  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / FMI No Stress 2017 / Blaturi : Martie 12, 2017, 10:14:53
Aici se pot pune întrebări legate de problema Blaturi de la FMI No Stress 2017
71  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / FMI No Stress 2017 / Shield: Underworld Ruler : Martie 12, 2017, 10:14:06
Aici se pot pune întrebări legate de problema Shield: Underworld Ruler de la FMI No Stress 2017
72  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / FMI No Stress 2017 / Hapsân : Martie 12, 2017, 10:13:02
Aici se pot pune întrebări legate de problema Hapsân de la FMI No Stress 2017
73  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / FMI No Stress 2017 / Snowball : Martie 12, 2017, 10:12:23
Aici se pot pune întrebări legate de problema Snowball de la FMI No Stress 2017
74  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / FMI No Stress 2017 / Dicsi : Martie 12, 2017, 10:09:33
Aici se pot pune întrebări legate de problema Dicsi de la FMI No Stress 2017
75  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 1425 Nowhere-zero : Martie 10, 2017, 17:33:53
S-a modificat testul 10 de la aceasta problema intrucat nu respecta cerintele problemei. Punctajele din timpul concursului nu s-au modificat deloc.
Pagini: 1 2 [3] 4 5 ... 25
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines