Afişează mesaje
Pagini: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 26
101  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2016 / Răspuns: Referat : Iunie 19, 2016, 09:34:49
Am updatat enuntul cu o explicatie detaliata a exemplului.
102  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2016 / Răspuns: Divseq : Iunie 19, 2016, 09:15:33
DA
103  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2016 / Răspuns: Contrasens : Iunie 19, 2016, 09:14:34
Benzile sunt coloane, iar Bossanip trebuie sa ajunga de pe linia 1 pe linia N. Voi adauga la explicatii un exemplu de drum.
104  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2016 / Răspuns: Feedback Runda 3 : Aprilie 11, 2016, 16:51:51
Nu le-am scris inca, o parte dintre noi suntem ocupati si cu organizarea Olimpiadei Nationale de Informatica.

Le vom pune in curand Smile.
105  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / AGM 2016 / Weeee : Martie 26, 2016, 09:02:24
Aici se pot pune întrebări legate de problema Weeee de la concursului AGM 2016.
106  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / AGM 2016 / Shukarime : Martie 26, 2016, 09:02:00
Aici se pot pune întrebări legate de problema Shukarime de la concursului AGM 2016.
107  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / AGM 2016 / Ruksak : Martie 26, 2016, 09:01:17
Aici se pot pune întrebări legate de problema Ruksak de la concursului AGM 2016.
108  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / AGM 2016 / Revolve : Martie 26, 2016, 09:00:50
Aici se pot pune întrebări legate de problema Revolve de la concursului AGM 2016.
109  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / AGM 2016 / PScArb : Martie 26, 2016, 09:00:22
Aici se pot pune întrebări legate de problema PScArb de la concursului AGM 2016.
110  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / AGM 2016 / Mingiute : Martie 26, 2016, 08:59:37
Aici se pot pune întrebări legate de problema Mingiute de la concursului AGM 2016.
111  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / AGM 2016 / Maestru : Martie 26, 2016, 08:59:05
Aici se pot pune întrebări legate de problema Maestru de la concursului AGM 2016.
112  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / AGM 2016 / Lian Yu : Martie 26, 2016, 08:58:32
Aici se pot pune întrebări legate de problema Lian Yu de la concursului AGM 2016.
113  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / AGM 2016 / Hektor : Martie 26, 2016, 08:58:03
Aici se pot pune întrebări legate de problema Hektor de la concursului AGM 2016.
114  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / AGM 2016 / HardTask : Martie 26, 2016, 08:57:36
Aici se pot pune întrebări legate de problema Hardtask de la concursului AGM 2016.
115  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / AGM 2016 / Centrale Nucleare : Martie 26, 2016, 08:57:04
Aici se pot pune întrebări legate de problema Centrale Nucleare de la concursului AGM 2016.
116  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / AGM 2016 / Arcas : Martie 26, 2016, 08:56:22
Aici se pot pune întrebări legate de problema Arcas de la concursului AGM 2016.
117  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / ONIS 2016 / Răspuns: B - Avioane2 : Martie 06, 2016, 12:43:55
DA
118  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / ONIS 2016 / Răspuns: F - Pokemon3 : Martie 06, 2016, 12:38:27
Pokemonul neeliminat este oricum retras.
119  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / ONIS 2016 / Răspuns: C - Minlcm : Martie 06, 2016, 12:32:30
NO Comment
120  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / ONIS 2016 / Răspuns: H - Subpermutari : Martie 06, 2016, 12:01:10
Este echivalenta, voi corecta enuntul.

Later Edit: (2, 1) este subpermutare al unei permutari pe oricine indice i asfel incat P[ i] > P[i + 1] si-atat. In exemplu (2, 1) este subpermutare doar pe pozitia 2.
121  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / ONIS 2016 / Răspuns: F - Pokemon3 : Martie 06, 2016, 11:41:16
Ash poate folosi oricati pokemoni, iar Ash are la dispozitie oricati pokemoni de fiecare tip. (I-a prins pe absolut toti).
122  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / ONIS 2016 / Răspuns: F - Pokemon3 : Martie 06, 2016, 11:12:56
Considerati cel mai rau caz.
In enunt scrie ca trebuie sa afisati care e numarul minim de pokemoni de care ar enevoie Ash ca sa castige campionatul sigur. Daca exista sansa sa piarda unul din pokemonii lui inseamna ca nu castiga campionatul sigur.
123  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / ONIS 2016 / Răspuns: I - Nucleul Valoros Season 2 : Martie 06, 2016, 11:10:04
In general in matematica daca vezi notatia min(F(K)) cu K  de la x la y, unde F e o functie oarecare (in cazul acesti probleme este Cost[i, K] + COST[k + 1, j] + V[ i] + V[i + 1] + ... + V[j], se intelege ca fiind min(F(x), F(x + 1), F(x + 2), ..., F(y))
124  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / ONIS 2016 / Răspuns: E - MinMaxStore : Martie 06, 2016, 11:07:20
1). E OK
2) NU
125  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / ONIS 2016 / Răspuns: E - MinMaxStore : Martie 06, 2016, 10:57:26
Urmatoarele M linii contin cate 2 numere naturale A si B reprezentand cate o operatie de tipul STORE. Ultima linie contine alte 2 numere PMIN si PMAX, pozitia minimului si a maximului.
Pagini: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 26
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines