Afişează mesaje
Pagini: [1] 2 3 ... 7
1  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Macrouri : Aprilie 11, 2014, 22:20:54
Citat
Imi aloca o constanta dinamica care va fi preprocesata ?

Nu prea inteleg ce ai vrut sa zici. E destul de straightfoward..

Daca este definita constanta _DEBUG atunci se defineste new ca si DEBUG_NEW.
Asta inseamna ca oriunde folosesti in program operatorul new pentru a aloca memorie in mod dinamic (pe heap) se va inlocui la faza de preprocesare cu DEBUG_NEW, deci :

Cod:
int* v = new int[100];

devine dupa preprocesare

Cod:
int* v = DEBUG_NEW int[100];

DEBUG_NEW face acelasi lucru ca si new doar ca se pastreaza si niste loguri referitoare la ce moment in program s-a alocat o anumita zona de memorie care pot fi utile la debugging.

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/tz7sxz99.aspx

Poti sa elimini liniile astea si nu o sa ai nici o problema, poate niste warning-uri.

LE : Constanta _DEBUG cred ca e definita tot timpul, mai putin atunci cand faci un build in modul release.
2  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Infoarena Monthly 2014 / Răspuns: Infoarena Monthly 2014, Runda 2 : Februarie 22, 2014, 15:01:44
Cand se da update la rating ?
3  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Infoarena Monthly 2014 / Răspuns: Infoarena Monthly 2014, Runda 2 : Februarie 21, 2014, 21:44:28
Felicitari pentru probleme ! Au fost dragute.

Pacat ca in 3s nu am reusit sa dau submit la Gigel si Resturile  Cry
4  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / SGU / Răspuns: SGU 354. Just Matrix : Decembrie 12, 2013, 23:12:35
Eu tot iau WA pe testul 21, vad ca tu ai luat pe 24. Ce-ai facut sa scapi de WA?
5  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / SGU / SGU 354. Just Matrix : Decembrie 09, 2013, 21:31:58
http://acm.sgu.ru/problem.php?contest=0&problem=354

Stie cineva cum se face problema asta ?  Smile

Nu am nici o idee, multumesc anticipat.
6  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Solutii la concursul acm 2013 etapa nationala partea I : Noiembrie 19, 2013, 12:31:34
Si eu iau WA la J si imi merge pe testul lui PlayLikeNeverb4. Am implementat heapuri clasice ca sa evit problema lui scipianus.

Daca vrea cineva sa se uite putin pe sursa poate vede ceva gresit as fi recunoscator.

http://pastebin.com/8X7gsqrS

Multumesc anticipat !
7  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / TJU / 2832. The Fewest Coins : Noiembrie 12, 2013, 23:33:02
http://acm.tju.edu.cn/toj/showp2832.html

Any hints?

E foarte usor sa calculez cum se primeste restul in mod optim. Negustorul nu are restrictii asupra numarului de monezi. (Knapsak clasic)

Cum pot sa calculez numarul optim de monezi cu care poate plati cumparatorul o anumita suma? El are restrictii la numarul de monezi de o anumita valoare. Daca as putea face asta as alege suma intre T si 2T care imi da numarul minim de monezi tranzactionate (cele folosite la platire + cele folosite la primirea restului).
8  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Calcularea functiei phi(N) folosind Ciurul lui Eratostene : Februarie 24, 2013, 16:59:29
Citat
Vom folosi un vector phi[], unde phi[ x ] va reprezenta numarul de numere prime cu x, mai mici decat x. Initializam phi[ x ] cu x-1. Apoi parcurgem numerele de la 2 la N, si pentru un numar fixat x, vom scadea din fiecare multiplu de-ai sai phi[ x ].

Cod:

for (int i = 1; i <= N; ++i)
    phi = i-1;
for (int i = 2; i <= N; ++i)
    for (int j = 2*i; j <= N; j += i)
        phi[j] -= phi;


Puteti folosi acest cod pentru a rezolva problemele Fractii si Sum.

Am decis sa fac un topic separat deoarece este foarte util acest algoritm si apare in multe alte probleme.

E O(N) ?
9  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 011 Generare de permutari : Noiembrie 27, 2012, 08:54:03
WOOW !  Shocked Pe bune ?!?
10  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Probleme externe / Răspuns: Programare PHP : Martie 06, 2012, 15:49:26
Si eu am vrut sa ma apuc de web development de mai multe ori, dar nu imi place de loc php-ul. Ce imi recomandati sa invat? Ruby sau Python ? Pentru care dintre ele sunt framework-uri mai bune ?
11  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Ridicarea la putere a unei matrici : Martie 05, 2012, 18:36:21
Daca ai de ridicat la o putere o matrice patratica de ordin 2 poti folosi teorema lui Cayley-Hamilton. Google it.  Ok
12  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Siruri de caractere : Martie 02, 2012, 11:56:09
Cod:
#include<stdio.h>
using namespace std;

char M[100][100];

int main() {
    freopen("intrare.in", "r", stdin);
    freopen("iesire.out", "w", stdout);

    int i=0;
    while( gets(M[i])!=NULL ) i++;

    return 0;
}

gets citeste pana intalneste '\n' pe linie, si returneaza NULL cand ajunge la sfarsitul fisierului.
13  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Introducere in algoritmi : Februarie 27, 2012, 08:07:08
Da  Very Happy Imi suna cunoscut numele, vorbim la scoala.
14  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Introducere in algoritmi : Februarie 26, 2012, 17:37:51
De unde esti ?
15  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 017 Triunghi : Februarie 07, 2012, 09:58:46
Iau TLE pe trei teste cu N*S, se poate optimiza ceva ? Pentru dinamica declar o matrice bitset cu 2 linii, iar pentru reconstituire una cu N linii.

Ar putea sa fie din cauza declararii matricei cu N linii ? Am citit in topicul dat de Paul ca se poate face reconstituirea si cu un vector, dar nu cred ca e de la asta, pentru ca matricea de bitset de reconstituire ocupa doar ~2MB, ceea ce e foarte putin.
16  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 1003 Transport2 : Februarie 04, 2012, 17:15:19
Nu trebuie marita. Am luat 100p cu Dijkstra cu parsare, heap-uri "de mana" si liste "de mana".
17  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 874 Pikachu : Februarie 01, 2012, 15:54:31
Nu prea inteleg de ce in solutia oficiala cu set<int> daca K este impar se adauga la suma doar |median-A[ i ]| la pasul i, iar daca K este par se mai adauga si diferenta oldmedian-median. Am facut pe hartie si da corect, dar nu inteleg de ce e asa.
18  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Articole / Răspuns: Treapuri : Ianuarie 31, 2012, 20:40:00
Cum se determina a K-a cheie ?  Embarassed
19  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 504 Euclid : Ianuarie 26, 2012, 21:10:16
In articolul cu solutii se spune ca solutia O(N * M * logN * logM) ar trebui sa primeasca 100p. Chiar si asa, sursa care lua 100p e in O(N * M * logN) deci solutia optima. Si ia tot 60p.
20  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 504 Euclid : Ianuarie 26, 2012, 18:15:24
Cred ca trebuie marita limita de timp. Iau 60p cu O(N * M * logN * logM) si am retrimis o sursa care lua 100p si ia tot 60p.

Am updatat http://infoarena.ro/calibrare-limite-de-timp
21  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 1226 Planificare : Ianuarie 23, 2012, 17:36:41
Am folosit un multiset si cautare binara dar iau doar 40p cu TLE. Cred ca e de la metoda advance pe care o folosesc in cautarea binara. Pentru pozitia m, avansez iteratorul cu m pozitii. Fac ceva de genul

Cod:
it = T.begin();
advance(it, m);
int x = *it;

Pot sa fac ceva sa pastrez ideea asta si sa iau 100p ? Sau trebuie neaparat folosit lower_bound ?
22  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Android : Ianuarie 16, 2012, 19:57:39
Eu iti recomand ori tutorialele video Developing Android Applications with Java part 1 si 2 sau Learning Andriod 1st Edition, ambele de la editura O'Reilly.

Cei de la Google ofera un plugin foarte tare pentru Eclipse numit ADT (Android Development Tools) care iti permite sa faci cam ce vrei cu emulatorul. Daca nu iti "place" Java  Shocked , poti sa scrii "aplicatii" pentru Android folosind HTML + JavaScript. Dar de ce ai spune nu la un SDK (foarte tare de altfel) oferit de cei de la Google ?  Think

PS : Poti sa bagi si cod C++ in aplicatiile tale folosind JNI (Java Native Interface). Intradevar este mult mai rapid, dar este si mult mai greoi de scris. JNI se foloseste de obicei pentru jocuri, dar daca stii poti folosi oriunde crezi ca ai avea nevoie de mai multa viteza. Personal, nu am folosit niciodata, nu am avut nevoie. Java + Android SDK + Eclipse Rules  Winner 1st place
23  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 042 Xor Max : Ianuarie 13, 2012, 22:50:41
Are cineva niste teste mai mari ? Iau 10p cu WA-uri si nu imi dau seama ce gresesc. Imi merge pe testul postat de @Emilia Miron.

Later Edit : Ciudat, daca pun toate operatiile xor de forma a^b in paranteze , adica (a^b) iau 100p, iar daca le las fara iau 10p. Stie cineva de ce?
24  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Limite de timp : Ianuarie 03, 2012, 21:34:17
Si la http://infoarena.ro/problema/morcovi . Sursa care lua 100p, ia 80p cu TLE. Am updatat http://infoarena.ro/calibrare-limite-de-timp cu job-urile corespunzatoare.
25  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 1116 Subsir1000 : Ianuarie 01, 2012, 23:40:13
Eu fac mai intai ciur pentru a determina numerele prime din invervalul [2, N] si nu reusesc sa ies din 10p si 30p cu WA, respectiv TLE.

Daca pentru a determina divizorii primi a lui A parcurg [2, sqrt(A)] si verific daca numarul este divizor si prim iau 10p cu WA, iar daca parcurg tot intervalul [2, A] ca sa vad care sunt primi si sunt si divizori iau 30p cu TLE.

Mi se pare o problema banala si nu stiu ce gresesc.

PS. Cum se pot afla factorii primi ai lui A in sqrt(A) ? Un link sau niste explicatii ar fi de mare ajutor.
Pagini: [1] 2 3 ... 7
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines