infoarena

Comunitate - feedback, proiecte si distractie => Off topic => Subiect creat de: FMIAnita Liviu din Februarie 11, 2010, 16:56:48



Titlul: Timp de rulare
Scris de: FMIAnita Liviu din Februarie 11, 2010, 16:56:48
Salutari,tot eu deranjez :D exista vreo aplicatie,sau orice alt mod de a afla timpul de rulare a unui program?
PS:nu stiu sa lucrez pe biti,insa imi place sa optimizez tot ce prind :P


Titlul: Răspuns: Timp de rulare
Scris de: alexandru din Februarie 11, 2010, 17:23:57
Uite aici un mic cod
Cod:
//aceasta varianta este cea mai precisa :)
#include <windows.h>
#include <iostream>

int main( void )
{
    DWORD start=GetTickCount();
   // ceva
    cout<<( GetTickCount()-start ); //returneaza numarul de milisecunde ce s-au scrus de la inceputul programului
    return 0;
}
Sau altul
Cod:
#include <ctime>
#include <cstdio>

using namespace std;
int main( void )
{
        double start=clock();
         //ceva
        double end=clock();
        printf("%lf", (end-start)/(double)CLOCKS_PER_SEC );
        return 0;
}


Titlul: Răspuns: Timp de rulare
Scris de: FMIAnita Liviu din Februarie 11, 2010, 17:29:10
Multumesc foarte mult.Am inclus <windows.h> ,si la sfarsit am dat instructiunea cout<<GetTickCount(); ,si gata treaba :D acum trebuie doar sa mai invat sa lucrez cu fisiere,pentru ca,ceea ce am invatat acum sa-mi ine intr-adevar de folos :))
PS:Am ales sa retin,si sa folosesc pe viitor,doar primul cod.Prezinta niste dezavantaje semnificative,fata de cel de-al doilea? (Tinand cont ca e muuult mai scurt si simplu de inteles,pentru mine,cel putin)


Titlul: Răspuns: Răspuns: Timp de rulare
Scris de: alexandru din Februarie 11, 2010, 17:41:31
Primul cod stiu ca returneaza un timp mult mai precis decat al doilea si nu merge sub linux :).


Titlul: Răspuns: Timp de rulare
Scris de: FMIAnita Liviu din Februarie 11, 2010, 17:46:12
ok,multumesc mult
PS: Am reusit sa folosesc ceea ce mi-ai dat tu si fara sa stiu sa lucrez cu fisiere :P am dat in cartea de pe care invat C++ de functia rand(),si m-am gandit ca ar fi o ocazie buna sa o incerc.Toata treaba merge bine,insa exista o problema.Asa cum Rand vine de la Random,si numerele pe care le returneaza aceasta functie trebuie sa fie la fel de Random...insa nu sunt :)) am scris de curiozitate cout<<n (scrisesem inainte n=rand() ) ,si functia random imi demonstreaza ea cat e de random,generand numai numarul 41 :)) si ma enerveaza,ca vreau sa vad timpul de rulare la numere mai mari :P
PPS:Oricum,noi sa fim sanatosi,ca boala vine :P si multumesc de ajutor


Titlul: Răspuns: Răspuns: Timp de rulare
Scris de: alexandru din Februarie 12, 2010, 07:36:38
Citeste asta (http://www.cplusplus.com/reference/clibrary/cstdlib/srand/) si vei intelege ;)