infoarena

infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole => Concursuri => Subiect creat de: Stefan-Alexandru Filip din Noiembrie 20, 2009, 02:20:42



Titlul: [Concurs] .campion, runda 6
Scris de: Stefan-Alexandru Filip din Noiembrie 20, 2009, 02:20:42
Sambata, 9 ianuarie, de la ora 9:00 va avea loc runda 6 a concursului .campion (http://campion.edu.ro/).


Titlul: Răspuns: [Concurs] .campion, runda 6
Scris de: Gabriel Bitis din Noiembrie 20, 2009, 08:47:51
Citat
Runda #6 (concurs)     2010-01-09 09:00:00     2010-01-09 12:15:00
Runda va avea loc in 9 ianuarie, la ora 9:00.


Titlul: Răspuns: [Concurs] .campion, runda 6
Scris de: Paul-Dan Baltescu din Noiembrie 20, 2009, 09:33:02
Am modificat. Multumim pentru sesizare.


Titlul: Răspuns: [Concurs] .campion, runda 6
Scris de: Mihai Calancea din Ianuarie 09, 2010, 12:41:09
Salut , am si eu o nedumerire in leg cu problema tom . Postez aici fiindca banuiesc ca au mai patit cativa chestia asta.

Eu fac 2 bfuri si afisez pozitiile de pe drumurile Jerry - Casa minime care au proprietatea respectiva. Asa am luat 10 p. Daca afisez toate pozitiile din matrice pentru care tom il prinde pe jerry iau 80.

Mie in schimb textul mi se pare destul de clar :
"Jerry încearcă să ajungă pe drumul cel mai scurt la una dintre căsuţele lui."  :?

Daca gresesc eu ceva scuze , dar 70 p pe chestia asta ma cam irita.


Titlul: Răspuns: [Concurs] .campion, runda 6
Scris de: Adrian Draghici din Ianuarie 09, 2010, 14:02:01
aceeasi problema si la mine..


Titlul: Răspuns: [Concurs] .campion, runda 6
Scris de: Radu Zernoveanu din Ianuarie 09, 2010, 14:15:08
Si eu consider ca ar trebui afisate casutele care respecta conditia (2 * dist_tom = dist_jerry) si sunt pe drumul minim de la jerry la fiecare casuta. Adica ar trebui facut un df din fiecare casuta (sa se duca pe toate drumurile minime de la acea casuta la Jerry) si afisate pozitiile care respecta conditia.

[LE]: Si Cezar Mocan si Andrei Purice au aceeasi problema.


Titlul: Răspuns: [Concurs] .campion, runda 6
Scris de: Pripoae Teodor Anton din Ianuarie 09, 2010, 14:16:10
Daca sunteti sigur ca e gresit, incercati sa contactati autorul problemei printr-un email.


Titlul: Răspuns: [Concurs] .campion, runda 6
Scris de: Mihai Calancea din Ianuarie 09, 2010, 14:16:56
Si eu consider ca ar trebui afisate casutele care respecta conditia (2 * dist_tom = dist_jerry) si sunt pe drumul minim de la jerry la fiecare casuta. Adica ar trebui facut un df din fiecare casuta (sa se duca pe toate drumurile minime de la acea casuta la Jerry) si afisate pozitiile care respecta conditia.

Personal am facut df doar din casutele cele mai apropiate ( in caz ca sunt mai multe la distanta egala ) , dar nu e relevant , ideea e ca avem aceeasi problema cu cerinta :)


Titlul: Răspuns: [Concurs] .campion, runda 6
Scris de: Adrian Draghici din Ianuarie 09, 2010, 14:20:39
Si eu consider ca ar trebui afisate casutele care respecta conditia (2 * dist_tom = dist_jerry) si sunt pe drumul minim de la jerry la fiecare casuta. Adica ar trebui facut un df din fiecare casuta (sa se duca pe toate drumurile minime de la acea casuta la Jerry) si afisate pozitiile care respecta conditia.

[LE]: Si Cezar Mocan si Andrei Purice au aceeasi problema.

si daca 2 * dist_tom <= dist_jerry de ce nu ar trebui afisat? ar insemna ca tom ajunge acolo inainte, nu?


Titlul: Răspuns: [Concurs] .campion, runda 6
Scris de: Radu Zernoveanu din Ianuarie 09, 2010, 14:21:20
Citat
Personal am facut df doar din casutele cele mai apropiate ( in caz ca sunt mai multe la distanta egala ) , dar nu e relevant , ideea e ca avem aceeasi problema cu cerinta

Cred ca cel mai bine ar fi sa fie scoasa problema din concurs. Problema a fost interpretata in prea multe feluri.

[LE]: @Adrian Draghici: Nu cred ca este bine cu <= pentru ca in cazul in care ajunge Tom intr-o casuta inaintea lui Jerry, el nu are de ce sa astepte sa vina Jerry si se poate duce dupa el. In cazul asta, nu il va prinde in casuta curenta.


Titlul: Răspuns: [Concurs] .campion, runda 6
Scris de: Adrian Draghici din Ianuarie 09, 2010, 14:30:45
Cod:
10 20
PPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
PXXXXXPXXXXXXJXXXXXP
PXPPPPXXXXXXPPPPXXXP
PXXXPXPPXXTXXXPXPXXP
PPPXPXXXXXCXXXXXPXPP
PXPXXXPXXXPXPPPPPXXP
PXXXXCXXXXXXPPPPPXPP
PPPXPXXXXXXXXXXXXXPP
PXPXXXPXXXXXPPPPPXXP
PXXXXXXXXPPCPPPPPPPP

in orice caz.. de ce ar fi aici raspunsul asta?
Cod:
2
2 19
3 18