Titlul: Buton (help plz) Scris de: Tudose Bogdan din Mai 12, 2008, 13:33:44 Am mai jos o parte din program in care as vrea sa fac un buton sa se miste de la niste coordonate la altele. XMIJ reprezinta mijlocul ecranului pe axa Ox (getmaxx()/2) si YMIJ mijlocul pe Oy (getmaxy()/2). Si m-am gandit sa pun butonul intr-un for si sa scad din coordonata pentru axa Oy, ca sa il misc in sus...doar ca ce face el...pune butonul direct la ultima valoare a lui "i" si anume: bar(xmij-50,ymij-60-200,xmij+50,ymij-40-200); Ceva sfaturi sa il fac sa apara pe ecran pentru fiecare valoare a lui "i"??
for(i=0;i<=200;i+=10); { delay(50); setfillstyle(1,8); bar(xmij-50,ymij-60-i,xmij+50,ymij-40-i); setcolor(10); outtextxy(xmij-45,ymij-53-i,"BUTON"); } Titlul: Răspuns: Buton (help plz) Scris de: Cristian Strat din Mai 12, 2008, 18:55:21 Pune un delay mai mare si curata ecranul la fiecare frame. Se misca.
Titlul: Răspuns: Buton (help plz) Scris de: Simionescu Andrei din August 21, 2008, 23:24:24 nu e bine sa dai clrscr() sau ceva asemanator la fiecare actualizare, o sa se vada ca naiba
la primul pas desenezi apoi in for faci ceva gen: Cod: bucla: trebuie sa calculezi tu delay-ul * nr de pasi din for, ca sa se vada bine; delay mai mic => smoothness mai mare :P de asemenea, cauta in GRAPHICS.H functiile getimage si putimage, sunt si ele utile un alt fel in care poti sa "stergi" e un Cod: bar(x_obj-50,y_obj-50,x_obj+50,y_obj+50); sper sa te descurci :peacefingers: Titlul: Răspuns: Buton (help plz) Scris de: Simionescu Andrei din August 21, 2008, 23:40:01 Cod: int x=320,y=240; poti sa pui si un x=rand(600);y=rand(440); in loc de y-=5; inveti sa implementezi mouse-ul si gata, ti-ai facut primu' joc :harhar: |