infoarena

infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole => Arhiva de probleme => Subiect creat de: ditzone din Octombrie 15, 2006, 21:42:09



Titlul: 295 Noroc
Scris de: ditzone din Octombrie 15, 2006, 21:42:09
Aici puteţi discuta despre problema Noroc (http://infoarena.ro/problema/noroc).


Titlul: Raspuns: 295 Noroc
Scris de: Andrei Homorodean din Octombrie 17, 2006, 06:15:36
Am gasit o formula de genul: [sters de moderator] e gresita sau am gresit afisarea?(am luat 80)


Titlul: Raspuns: 295 Noroc
Scris de: Bogdan-Cristian Tataroiu din Octombrie 17, 2006, 06:22:39
E buna formula aceea.... Ai un caz particular pe testu 5 in care formula iti da negativ.... si de obicei cei care luau 80 puncte am vazut ca nu luau testu 3... Incearca sa faci pe long double-uri. Eu am luat 100 pcte si cu doubleuri.. nu stiu de ce nu le merge altora :-?


Titlul: Raspuns: 295 Noroc
Scris de: Andrei Homorodean din Octombrie 17, 2006, 06:24:50
Am sa incerc, merci...


Titlul: Raspuns: 295 Noroc
Scris de: Andrei Grigorean din Octombrie 17, 2006, 13:12:00
e problema de precizie ptr cei care au doar 80p. merge pe double de 100.


Titlul: Raspuns: 295 Noroc
Scris de: Bunea Andrei din Octombrie 24, 2006, 10:29:50
imi puteti da si mie o sursa scrisa in FPC ? ma tot omor cu problema asta si nu pot sa o rezolv , plus ca l-am bagat in ceata si pe proful de mate  ](*,)


Titlul: Raspuns: 295 Noroc
Scris de: David si Goliat din Octombrie 24, 2006, 14:58:32
  S-a dat mai sus raspunsul : [sters de moderator].


Titlul: Raspuns: 295 Noroc
Scris de: Savin Tiberiu din Octombrie 26, 2006, 17:56:52
am facut problema de 90 de puncte, pic testu 5 din motive de precizie, insa nu asta e problema,

problema mea este ca nu inteleg cum a-ti dedus acea formula.

ar putea cineva intra in niste detalii?? :oops:


Titlul: Raspuns: 295 Noroc
Scris de: Bondane Cosmin din Octombrie 26, 2006, 18:15:08
uite : [sters de moderator]. Adica:  (numarul de cazuri favorabile) / (numarul cazurilor totale).
sper ca se intelege.  :wink:


Titlul: Raspuns: 295 Noroc
Scris de: Adrian Vladu din Octombrie 26, 2006, 18:19:23
trebuie afisate destul de multe zecimale, deci s-ar putea sa aveti probleme la precizie  :wink:


Titlul: Raspuns: 295 Noroc
Scris de: Bogdan-Alexandru Stoica din Octombrie 26, 2006, 22:47:10
gandeste-te la urmatorul lucru: daca ai suma 0 probabilitatea de faliment este 100%, iar daca ai suma X probabilitatea de faliment este 0%. incearca sa gasesti o relatie inte termenii sirului P, unde P(i) = probabilitatea de a falimenta avand la un moment data suma i. :D

sper ca n-am suparat pe nimeni cu acest hint  :-'


Titlul: Raspuns: 295 Noroc
Scris de: Vlad Saveluc din Decembrie 18, 2006, 16:58:41
Problema e cunoscuta ca "Sistemul D'Alembert".


Titlul: Raspuns: 295 Noroc
Scris de: Dersidan Mihai din Decembrie 18, 2006, 19:06:31
"rezultatul se va afisa rotunjit la 7 zecimale exacte". asta inseamna ca se vor afisa primele 7 zecimale exacte, sau ca
ultima ( din cele 7 ) zecimala va fi rotunjita in functie de ce urmeaza? am incercat cam toate modurile de afisare pe care le stiu, si testul 3 tot nu vrea sa imi dea puncte :D.


Titlul: Raspuns: 295 Noroc
Scris de: Airinei Adrian din Decembrie 18, 2006, 20:02:46
A 7a zecimala rotunjita
Cod:
printf("%.7Lf", res)


Titlul: Răspuns: Raspuns: 295 Noroc
Scris de: Gabriel Bitis din Mai 17, 2007, 16:22:14
uite : [sters de moderator]. Adica:  (numarul de cazuri favorabile) / (numarul cazurilor totale).
sper ca se intelege.  :wink:


Nu'mi dau seama care e numarul cazurilor totale.. dupa cum gandesc eu .. poate sa arunce moneda de foarte multe ori pana sa ajunga de la o suma x la 0, sau la o alta suma.. deoarece poate sa cada pajura si cap consecutiv de foarte multe ori :-?


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Florian Marcu din Mai 17, 2007, 20:28:49
Eu am probleme cu precizia. Afisez asa:

       fprintf (g, " % .6 l l f ", sol) ;

Ce mai trebuie pt a castiga precizie? K iau doar 30 de puncte...


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Ionescu Vlad din Mai 17, 2007, 20:44:56
cel mai bine e sa folosesti tipul long double, si sa citesti/afisezi cu %Lf


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Florian Marcu din Mai 17, 2007, 21:07:17
Nu imi dau seama unde e greseala. Am ceva de genu:
   
 
Cod:

#include<stdio.h>
int main()
{
long double p,m,x;
FILE *f=fopen("noroc.in","r");
FILE *g=fopen("noroc.out","w");
fscanf(f,"%Lf %Lf",&x,&m);
p=(long double)(formula); //aici scriu formula...

fprintf(g,"%.7Lf",p);
fclose(f);
fclose(g);
return 0;}


Daca consideratti ca e prea explicit va rog sa-l stergeti.



Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Ionescu Vlad din Mai 17, 2007, 21:16:37
Poate e gresita formula - in prelucrarea datelor (eu unul) nu vad nicio greseala. Parca eu luam 80-90 pana si cu float... deci putin probabil sa iei numai 20 din cauza preciziei.


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Florian Marcu din Mai 17, 2007, 21:34:16
Da, man! Foloseam o formula gresita. Am corectat si am luat 100. Deci, ironia sortii...nu aveam nicio problema de precizie..:) Multumesc foarte mult!  :thumbup:


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Gabriel Bitis din Mai 18, 2007, 12:49:38
Iau 90 puncte si WA p testul 5  :eyebrow: ... m'am uitat la rezultatele altora cu 90 si am vazut ca unora le cadea testul 3 iar altora testul 5... vreo sugestie? ???


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Puni Andrei Paul din Mai 18, 2007, 13:47:23
Iau 90 puncte si WA p testul 5  :eyebrow: ... m'am uitat la rezultatele altora cu 90 si am vazut ca unora le cadea testul 3 iar altora testul 5... vreo sugestie? ???
poate ca iti da negativ  :-'


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Gabriel Bitis din Mai 18, 2007, 14:12:22
Ya.. aia era problema ... am luat 100, merci  :)


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Ionescu Robert Marius din Iunie 16, 2007, 14:12:29
ma ajuta si pe mine cineva ca ma chiunui la problema asta de 3 ore  :D nushtiu de unde obtinetzi voi formula  :sad: pls help  :?


Titlul: Răspuns: Raspuns: 295 Noroc
Scris de: Gabriel Bitis din Iunie 16, 2007, 16:43:00
Adica:  (numarul de cazuri favorabile) / (numarul cazurilor totale).
sper ca se intelege.  :wink:


Asta e cam toata rezolvarea... trebuie sa iti dai seama cate cazuri posibile ai, si cate favorabile...e formula probabilitatii, se invata in cls a 10'a


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Cezar Mocan din Iunie 16, 2007, 19:37:16
Sau a 6-a??  :-'


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Gabriel Bitis din Iunie 16, 2007, 20:18:32
eu am facut astea acum recent, la sfarsitul clasei a 10'a, de aia am spus asta.. Probabil am gresit, sorry :P


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Savin Tiberiu din Iunie 16, 2007, 20:20:57
probabilitea se face prin a 6-a. Se face si in a 10-a?? se pare ca ar fi trebuit sa mai dau si eu pe la scoala :-'


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Gabriel Bitis din Iunie 16, 2007, 20:25:43
probabilitea se face prin a 6-a. Se face si in a 10-a?? se pare ca ar fi trebuit sa mai dau si eu pe la scoala :-'
Eu am avut un capitol intreg doar "Probabilitati" ... am si dat test doar din chestii de astea.. => sigur se face si in a 10'a... a fost ultimul capitol al anului.


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Anonim din Aprilie 10, 2008, 16:15:46
Va rog dati-mi si mie niste exemple sa pot determina formula , pentru ca in problema exemplul aceala nu imi inspira nimik decat formula x/m  . Daca nu vreti sa imi dati exemple spunetimi cat va da pentru 10 12 .

Multumesc !


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Andrei Grigorean din Aprilie 10, 2008, 16:19:56
Pentru 10 si 12 raspunsul corect este 0.1(6)


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Anonim din Aprilie 10, 2008, 16:21:40
Multumesc deci eu am gresit mie imi da 0. 750000 .


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Andrei Misarca din Aprilie 10, 2008, 21:59:12
Citat
vom observa (sau "ghici") ca rezultatul cerut de problema este...
Nu pot sa nu remarc rigurozitatea demonstratiei  :?


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Andrei Grigorean din Aprilie 10, 2008, 22:16:01
Probabil ca o rezolvare riguroasa folosesti si notiuni matematice mai avansate :).


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Adrian Diaconu din Aprilie 13, 2008, 23:35:45
Fie un M fixat. Notam A[ i ] probabilitatea de a castiga pornind cu suma i.
Avem urmatoarele relatii:

(1) A[ 0 ] =0
(2) A[ i ] = 1/2 * (A[ i-1 ] + A[ i+1 ])
(3) A[M] = 1

Demonstram prin inductie A[ i ] = i * A[ 1 ].
Verificarea pentru i = 1 evidenta.
Avand afirmatia demonstrata pentru i<=n demonstram pentru n+1. Scriem relatia 2 alegand i = n deci avem
 A[ n ] =  1/2 ( A[ n-1 ] + A[ n+1 ]) <=> A[ n+1 ] = 2*A[ n ] - A[ n-1 ] <=> A[ n+1 ]  = 2* n * A[ 1 ] - (n-1) * A[ 1 ]
=> A[ n+1 ] = (n+1) * A[1].

Alegem i = M in afirmatia demonstrata => A[ M ] = M * A[ 1 ] si folosind (3) obtinem A[ 1 ] = 1 / M.

=> A[ i ] = i / M pentru orice i de la 1 la M.

Cam asta ar fi o demonstratie pentru rezultatul problemei. (Si nici nu cred ca necesita notiuni avansate :) )


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Patru Ovidiu din Aprilie 21, 2008, 18:43:18
Am incercat problema asta si mi-au iesit 90 puncte  :sad:. Are cineva idee de ce imi da incorect la testul 3? :-k


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Bogdan-Alexandru Stoica din Aprilie 22, 2008, 09:27:16
foloseste long double (daca nici atunci nu merge, compileaza cu g++. si eu am avut probleme cu precizia pt gcc - nu la problema aceast, dar in general)


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Mihai Alex Ionescu din Noiembrie 13, 2010, 19:59:21
Citind despre stopping times si martingale, am gasit o alta rezolvare, sa zicem "proprie" a problemei asteia, insa as vrea sa o pot demonstra si matematic
De exemplu X = 10, M = 12
Observ ca exista siruri de forma CCCPPPCCCPPCCSP ... , unde cu C castig 1, cu P pierd 1. Deoarece nu ma opresc decat cand ajung la 0 sau la M sirurile pot avea lungime finita sau infinita (De exemplu CC e sir valid , la fel si CPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCP .......... C (infinitate de CP urmat de C)  ) .  Daca sirurile pot avea lungime infinita, atunci multimea jocurilor posibile e infinita.
Observ insa ca pot imparti multimea sirurilor in clase (categorii) disjuncte, de forma

Un sir falimentar are formele:
1) ....... P ......... (nr egal de C si P)  P ...... (nr egal de C si P)  ....  P.     (ajung sa pierd de inca 10 ori fata de cate ori am castigat)
2) ....... C  ....... (nr egal de C si P)  .... P ......... (nr egal de C si P)  P ...... (nr egal de C si P)  ....  P  (castig O singura data, apoi ajung sa pierd de 11 ori fata de cat am castigat)

Un sir castigator are formele:

1)  .......... P .......... C .......... C .......... C ............ C .......... ..... C  (ajung sa pierd de 9 ori fata de cate ori am castigat, apoi castig de unspe ori fata de cate ori am pierdut)
2)  .......... P .......... C .......... C .......... C ............ C .......... ..... C  (ajung sa pierd de 8 ori fata de cate ori am castigat, apoi castig de   zece ori fata de cate ori am pierdut)
....
...
10) ........ C ............. C (ajung sa pierd de 0 ori fata de cate ori am castigat, apoi castig de 2 ori fata de cate ori am pierdut)

Asa observ ca desi am o infinitate de siruri pierzatoare, ele se pot imparti in 2 clase.  Si desi am o infinitate de castigatoare, le pot imparti in 10 clase. Deci probabilitatea de a falimenta pare sa fie 2/(10 + 2) = 1.6666667. Sau pe cazul general max(1 - X/M,0)

Dilema mea e cum pot sa explic ca  multime "infinita" e de 5 ori mai mare decat alta multime "infinita". Desi intuitiv e logic, nu prea stiu cum sa transpun intro demonstratie de teoria probabilitatilor. Mi se pare ca o problema simpla de info de clasa a X a ascunde o matematica mai putin simpla

PS Draguta problema, si poate rezolvarea mea va ajuta pe unii sa o inteleaga mai bine


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Vasilut Lucian din Iulie 19, 2012, 07:28:56
Am trimis sursa cu 90 pct cu incorect pe testul 5.Vreo idee ceva?
Am folosit si double si long double ,dar tot 90 pct :?
Multumsc Anticipat!!!


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Vasilut Lucian din Iulie 19, 2012, 07:32:40
Am trimis sursa cu 90 pct cu incorect pe testul 5.Vreo idee ceva?
Am folosit si double si long double ,dar tot 90 pct :?
Multumsc Anticipat!!!

Am luat 100 pana la urma :-'


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Andrei Dinu din Iulie 19, 2012, 13:22:47
Care e deci smenu la testul 5? :D


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Vasilut Lucian din Iulie 19, 2012, 20:30:23
Care e deci smenu la testul 5? :D

Daca x<=m aplici formula (daca ai luat 90 cred ca e buna ) si daca x>m raspunsul este 0 deoarece x/m >1  si din formula ta o sa-ti rezulte probabilitate negativa ceea ce este inposibil :)


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Nicu B. din Iulie 20, 2012, 08:09:02
Care e deci smenu la testul 5? :D
Daca probabilitatea e negativa, ar trebui s-o faci 0.


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Guianu Leon din Noiembrie 03, 2012, 20:04:29
Nu inteleg ce are testul 5 de-mi da WA. Variabilele sunt long double si le citesc/afisez cu %.7lf. Am grija sa afisez 0 daca X > M sau formula duce la un rezultat negativ. Cu toate acestea nu iau testul 5...  ](*,)


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Visan Radu din Noiembrie 03, 2012, 21:03:59
Cand afisezi 0 cu sursa http://infoarena.ro/job_detail/806869?action=view-source, afiseaza-l ca float cu 7 zecimale.


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Guianu Leon din Noiembrie 04, 2012, 08:43:27
Cand afisezi 0 cu sursa http://infoarena.ro/job_detail/806869?action=view-source, afiseaza-l ca float cu 7 zecimale.

Am schimbat si tot nu merge!  ](*,)


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Vlad Negura din Decembrie 21, 2012, 15:05:47
care-i problema la testul 5 iau WA ??
am pus sa afisez 0 pentru orice date de intrare shi iau 0 puncte inseamna ca poate fi eroare de precizie am pus long double shi oricum nu merge wtf??


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Gabriel-Robert Inelus din Martie 10, 2013, 23:41:19
Nu ma prind care e treaba cu testul 3 :( iau 90 pct deci cred ca formula e buna :p :D


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Dospra Cristian din Mai 17, 2013, 09:32:27
Nu ma prind care e treaba cu testul 3 :( iau 90 pct deci cred ca formula e buna :p :D

same problem  :'(


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Petcu Ioan Vlad din Mai 17, 2013, 17:05:18
Considerati cazul cand bugetul este mai mare decat tinta?


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Gabriel-Robert Inelus din Mai 28, 2013, 22:43:48
Daca bugetul adica X este mai mare decat tinta adica M , afisez 0.000000 . adica sansa de faliment e nula. Deci nu cred ca asta e problema ...  :annoyed:

Editare: aveam probleme la lucrul cu infinitzi :D si aveam rezultate negative.


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Cretu Bogdan din Iunie 26, 2013, 18:30:49
Innebunesc ^_^ !!!
Ce este gresit???
Cod:
#include <fstream>
#include <iomanip>
using namespace std;
ifstream f("noroc.in");
ofstream g("noroc.out");
int main ()
{
    double x,m,rez;
    f>>x>>m;
    rez=(formula pentru probabilitate);
    if (m<=x && m>=0 && x>=0) {g<<100.0000000;return 0;}
    if (rez<0) {g<<0.0000000;return 0;}
    if (m<0) {g<<0.0000000;return 0;}
    if (x<0) {g<<0.0000000;return 0;}
    g<<fixed<<setprecision(7)<<rez;
}
Daca scot cele 4 if-uri iau 80...daca le bag iau 70...ce cazuri speciale sunt pe testele 3, 4 si 5?
Putin ajutor? :(


L.E: M-am mai uitat pe restrictiile problemei si am scos if-urile si am lasat doar "if (x>=m) {g<<0.0000000;return 0;}" pt ca 1<=x,m<=32000...tot 80 de puncte iau...nu vad ce cazuri speciale ar mai fi.


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Paul-Dan Baltescu din Iunie 26, 2013, 22:32:21
Formula ta nu e corecta.

Edit: La afisare trebuie fixed si setprecision si pentru cazurile particulare.


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Barbu Dorel din Septembrie 05, 2013, 19:12:50
Fie un M fixat. Notam A[ i ] probabilitatea de a castiga pornind cu suma i.
Avem urmatoarele relatii:

(1) A[ 0 ] =0
(2) A[ i ] = 1/2 * (A[ i-1 ] + A[ i+1 ])
(3) A[M] = 1


Ar putea cineva sa imi spuna de unde vine relatia 2?  :oops: . Nu am reusit sa imi dau seama. O scurta explicatie, cineva, va rog ?  :D


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Heidelbacher Andrei din Septembrie 05, 2013, 19:29:14
In enunt este specificat ca te opresti in momentul in care obtii suma M. Daca pornesti direct cu M, atunci te opresti fara sa arunci nicio moneda. Astfel, probabilitatea sa ajungi la suma de M bani pornind cu M bani este 1 (adica 100%).


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Barbu Dorel din Septembrie 05, 2013, 19:35:33
In enunt este specificat ca te opresti in momentul in care obtii suma M. Daca pornesti direct cu M, atunci te opresti fara sa arunci nicio moneda. Astfel, probabilitatea sa ajungi la suma de M bani pornind cu M bani este 1 (adica 100%).

Multumesc pentru raspuns! AM editat insa intreabrea  :oops: :oops: . Voiam sa spun realtia 2. Aceasta nu stiu de unde vine... :sad:. Relatiile 1 si 3 le-am inteles, se observa usor. Insa la relatia nr. 2 am intr-adevar probleme. Scuze din nou.  :oops: . Ai putea sa ma ajuti cu relatia 2 :D ?


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Heidelbacher Andrei din Septembrie 05, 2013, 19:46:05
Sa presupunem ca pornesti cu suma X, 0 < X < M, ceea ce inseamna ca mai arunci cel putin o moneda. Sa analizam cele doua cazuri posibile:
1. obtii cap si castigi 1 cu probabilitate 50%. Din suma X, ajungi in suma X + 1 cu probabilitate 50%, deci la probabilitatea sa castigi pornind de la X aduni 0.5 * probabilitatea sa castigi pornind de la X + 1.
2. obtii pajura si pierzi 1 cu probabilitate 50%. Din suma X, ajungi in suma X - 1 cu probabilitate 50%, deci la probabilitatea sa castigi pornind de la X aduni 0.5 * probabilitatea sa castigi pornind de la X - 1.
De aici, deducem recurenta A[X] = 0.5 * A[X - 1] + 0.5 * A[X + 1] = (A[X - 1] + A[X + 1]) / 2.


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Barbu Dorel din Septembrie 05, 2013, 20:35:11
Sa presupunem ca pornesti cu suma X, 0 < X < M, ceea ce inseamna ca mai arunci cel putin o moneda. Sa analizam cele doua cazuri posibile:
1. obtii cap si castigi 1 cu probabilitate 50%. Din suma X, ajungi in suma X + 1 cu probabilitate 50%, deci la probabilitatea sa castigi pornind de la X aduni 0.5 * probabilitatea sa castigi pornind de la X + 1.
2. obtii pajura si pierzi 1 cu probabilitate 50%. Din suma X, ajungi in suma X - 1 cu probabilitate 50%, deci la probabilitatea sa castigi pornind de la X aduni 0.5 * probabilitatea sa castigi pornind de la X - 1.
De aici, deducem recurenta A[X] = 0.5 * A[X - 1] + 0.5 * A[X + 1] = (A[X - 1] + A[X + 1]) / 2.

Ahaaaaa.  :) :) :) . Intelesesem si eu ca de la suma X ajungi cu probabilitate egala, la suma X+1, sau X-1. Dar nu vedeam clar recurenta. Nu ma prinsesem ca datorita faptului ca si din X+1 si X-1 se poate ajunge in X, tot cu o prbabilitate de 50% este logic sa adunam la X 0.5*probabilitatea de a castiga pronind de la X-1, si 0.5*probabilitatea de a castiga pornind de la X+1.

Multumesc mult pentru clarificare!! :D :D  :D :D :D . As mai avea o intrebare: sa zicem ca vreau sa pun creionul pe hartie si sa calculez niste valori, daca iau de exemplu X=2 si M=5, nu vad cum as putea aplica recurenta, pentru ca pentru a calcula termenul curent trebuie sa am calculat termenul dinainte, si termenul de dupa. Deci, cum se aplica recurenta, cu creionul :D ?


EDIT: Intr-adevar recurenta e mai "tricky" de aplicat. Dar am reusit sa formulez ipoteza de inductie. Pentru cine are probleme recomand sa citeasca explicatiile lui Adrian Diaconu .

Merci din nou pentru ajutor!


Titlul: Intrebare pt. problema Noroc
Scris de: Speranta din Mai 10, 2014, 15:05:42
Buna eu sunt in clasa a 6-a si am invatat probabilitatile . Am facut urmatorul algoritm si nu stiu de ce imi da 0 puncte  :!::
#include <iostream>
#include <fstream>
#include <stdio.h>
using namespace std;
ifstream f("noroc.in");
FILE *g=fopen("noroc.out","w");
int main()
{
    int a,b;
    f>>a>>b;
    if(a>b)
        fprintf(g,"%.7lf",0);
    else
    fprintf(g,"%.7lf",(double)a/b);
    f.close();
    fclose(g);
    return 0;
}
Va rog sa ma ajutati !!


Titlul: Intrebare pt. problema Noroc
Scris de: Speranta din Mai 10, 2014, 15:06:00
Buna eu sunt in clasa a 6-a si am invatat probabilitatile . Am facut urmatorul algoritm si nu stiu de ce imi da 0 puncte  :!::
#include <iostream>
#include <fstream>
#include <stdio.h>
using namespace std;
ifstream f("noroc.in");
FILE *g=fopen("noroc.out","w");
int main()
{
    int a,b;
    f>>a>>b;
    if(a>b)
        fprintf(g,"%.7lf",0);
    else
    fprintf(g,"%.7lf",(double)a/b);
    f.close();
    fclose(g);
    return 0;
}
Va rog sa ma ajutati !!


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Valeriu Motroi din Mai 10, 2014, 20:02:17
Algoritmul tău calculează probabilitatea că eroul din problemă să ajungă la suma M, iar ție îți trebuie să găsești probabilitatea ca eroul nostru să ajungă la faliment...mai gândeștete
Spor!!


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Speranta din Mai 12, 2014, 17:05:42
Am corectat formula ,dar primesc 90 de puncte  ](*,) ,pic la testul 3


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Valentin Valeanu din Iulie 26, 2014, 17:35:17
A facuto cineva in pascal de 100 de puncte,primesc 90 de puncte,please help. :sad:


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Alexandru Valeanu din Iulie 26, 2014, 18:51:47
Sursa de 100 in Pascal: http://www.infoarena.ro/job_detail/1211198
Formula are un caz particular.


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Valentin Valeanu din Iulie 27, 2014, 07:38:32
Gata am scriso in c++ cu long double si a mers de 100. :winner1:


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: Raul Gavris din Decembrie 02, 2015, 22:28:17
90 p imi pica la testul 5.care-i problema :(? ](*,) ](*,) ](*,) :fighting:

Am reusit!! :winner1: :winner1:


Titlul: Răspuns: 295 Noroc
Scris de: aaa aaa din Februarie 25, 2016, 15:25:18
am gasit o formula...apoi am cautat prin comentarii si se pare ca am gasit ce trebuie.daca x>m afisez 0 cu 7 zecimale,daca nu formula,dar iau 0 puncte. nu inteleg de ce :/