infoarena

infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole => Arhiva de probleme => Subiect creat de: ditzone din Martie 30, 2006, 20:26:07



Titlul: 216 Domino
Scris de: ditzone din Martie 30, 2006, 20:26:07
Aici puteţi discuta despre problema Domino (http://infoarena.ro/problema/domino).


Titlul: Raspuns: 216 Domino
Scris de: Toma Radu din Iulie 14, 2006, 12:37:10
Imi da si mie cineva o idee la problema asta? singura care imi vine in minte e sa fac o dinamica pentru fiecare piesa de domino aleasa ca punct de inceput....insa nu cred ca O(n^2) incape in limita de timp....


Titlul: Raspuns: 216 Domino
Scris de: VladS din Iulie 14, 2006, 16:29:01
Grafuri, lant eurlerian.


Titlul: Raspuns: 216 Domino
Scris de: Toma Radu din Iulie 14, 2006, 17:04:00
 :-k....de aici stiu :) mersi mult de idee


Titlul: Raspuns: 216 Domino
Scris de: Toma Radu din Iulie 15, 2006, 15:00:06
Mai este vreun caz particular in afara de cel in care graful nu este conex, sau de cel in care mai mult de 2 noduri au grad impar?


Titlul: Raspuns: 216 Domino
Scris de: Rus Cristian din Iulie 22, 2006, 10:45:54
nu prea sunt cazuri particulare la ciclu eulerian:
Exista solutie daca: toate nodurile au grad par, graful e conex
altfel nu exista solutie

Vezi sa nu incepi ciclul eulerian, dintr-un nod, care nu apare pe nici o piesa


Titlul: Răspuns: 216 Domino
Scris de: radu ioana din Martie 08, 2009, 13:21:36
mi se pare mie sau e gresit ex :-k...sau nu am inteles eu bine ce trebuie sa afisez  :?


Titlul: Răspuns: 216 Domino
Scris de: Paul-Dan Baltescu din Martie 08, 2009, 13:31:27
Spune-ne ce ti se pare gresit ca sa putem corecta sau sa te putem lamuri.


Titlul: Răspuns: 216 Domino
Scris de: radu ioana din Martie 08, 2009, 13:44:05
pai daca ne luam dupa fisierul de iesire lantul nostru ar incepe cu ultima piesa, rotita,  si ar continua cu a 6-a neintoarsa...si piesele astea 2 nu se prea leaga... :?


Titlul: Răspuns: 216 Domino
Scris de: Paul-Dan Baltescu din Martie 08, 2009, 14:11:52
Lantul din fisierul de iesire arata asa: piesa 3 neintoarsa, piesa 11 neintoarsa, piesa 12 intoarsa, piesa 9 intoarsa, etc. care reprezinta inceputul lantului urmator: (1 5) (5 7) (7 6) (6 4) etc.


Titlul: Răspuns: 216 Domino
Scris de: radu ioana din Martie 08, 2009, 14:34:17
am inteles :D...mersi mult :)


Titlul: Răspuns: 216 Domino
Scris de: Prigoana Cristian din Februarie 17, 2010, 09:39:50
iau numa 85 puncte, imi poate da cineva un test "complicat"? ca nu imi dau seama ce gresesc ...


Titlul: Răspuns: 216 Domino
Scris de: Andrei Ilisei din Martie 29, 2011, 10:09:53
1) stie cineva vre-un test mai special? [cazul cu 0 imi merge sigur]

2) am o parcurcere in adancime (pana sunt folosite toate piesele) pe o matrice de adiacenta de 10/10; ce pot sa mai optimizez sa nu iau TLE?

3) cam in ce complexitate e functia din stl v.size() (unde v = vector)


Titlul: Răspuns: 216 Domino
Scris de: George Marcus din Martie 29, 2011, 14:18:59
Daca imi amintesc bine eu greseam la teste care au multe dominouri la fel sau care nu incepeau de la 1.

De exemplu:
Cod:
5
1 2
1 1
1 1
1 1
3 1


Titlul: Răspuns: 216 Domino
Scris de: Andrei Ilisei din Martie 29, 2011, 19:19:27
testul ala im merge

Si apropo de teste care nu au domino cu 1 si eu greseam asta, dar am rezolvat.

Tot la 80 am ramas