Diferente pentru schimbare-borland/ghid intre reviziile #11 si #14

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

h1. Scurt ghid pentru folosirea MinGW Developer Studio
==include(page="template/schimbare-borland")==
 
==include(page="schimbare-borland/ghid/menu")==
MinGW Developer Studio este un mediu de dezvoltare intregrat (Integrated Development Environment, pe scurt IDE) pentru C/C++. Mediul este unul light-weight folosind resurse putine si oferind posibilatea dezvoltarii programelor in mod stabil.
MinGW Developer Studio este un mediu de dezvoltare integrat (Integrated Development Environment, pe scurt IDE) pentru C/C++. Mediul este unul light-weight folosind resurse putine si oferind posibilatea dezvoltarii programelor in mod stabil.
Desi proiectul a fost abandonat de cativa ani el este intr-o forma stabila si suporta schimbarea compilatorului MinGW (care este in dezvoltare activa) avand astfel posibilitatea mentinerii unui pachet modern, in pas cu standardele C/C++. In plus, compilatorul si debuggerul MinGW (vezi detalii in urmatoarea sectiune) pot fi folosite independent de MinGW Developer Studio impreuna cu un alt editor la alegere.
==
* Tipul de date **int** este reprezentat pe 4 bytes, asadar **int** ia valori intre -2147483647 si 2147483647. In BorlandC tipul de date **int** ocupa 2 bytes.
* Exista tipul de date **long long** care este reprezentat pe 8 bytes care ia valori intre -2^62^+1 pana la 2^62^-1. In BorlandC acest tip de date nu exista.
* Exista tipul de date **long long** care este reprezentat pe 8 bytes care ia valori intre -2^62^+1 pana la 2^62^-1. In BorlandC acest tip de date nu exista. Pentru a citi/afisa numere pe 64 de biti cu libraria <stdio.h> se foloseste specificatorul de format non-standard "%I64d". Cateva detalii 'aici':http://ascending.wordpress.com/2008/04/22/long-long-on-windows-dev-c-mingw/.
* Pointerii ocupa 4 bytes, astfel incat memoria totala disponibila este de 4 GB, care in anul 2008 inseamna oricat, trebuie totusi sa aveti grija la dimensiunea stivei sistem (aceasta insa poate fi marita usor). In BorlandC pointerii ocupa 2 bytes si memoria disponibila este de 64 KB, folosindu-se modificatorii huge sau far pointeri aveau 4 bytes dar totusi memoria disponibila era limitata la 640 KB.
* MinGW ofera suport pentru 'Standard Template Library':http://www.sgi.com/tech/stl/. Dintre structurile implementate fac parte vectorii, cozile, stivele, arborii echlibrati, cozile de prioritate, etc; iar dintre algoritmii implementati sunt sortarea, cautarea binara, generarea permutarilor, etc.

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.