Diferente pentru problema/snooker intre reviziile #3 si #4

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

h2. Restricţii
* $1 ≤ N, M ≤ 1000$
* **Important!** Pentru afişarea răspunsului se recomandă utilizarea funcţiei $atan2$ din librăria $cmath$, pentru programatorii $C/C++$, sau a funcţiei $arctan2$, pentru programatorii $Pascal$. Ambele funcţii primesc parametrii $y$ şi $x$ şi returnează valoarea în radiani a unghiului facut de punctul $(x, y)$ cu originea
* Manta se defineşte ca fiind marginea înălţată a mesei, mai exact conturul dreptunghiului cu colţurile în punctele $(-1, -1)$ şi $(N+1, M+1)$.
* Se garantează că pentru fiecare din teste problemei există o soluţie pentru care bila albă atinge manta de maxim 5 ori.
* Se va accepta orice soluţie pentru care bila albă atinge manta
* **Important!** Pentru afişarea răspunsului se recomandă utilizarea funcţiei $atan2$ din librăria $cmath$, pentru programatorii $C/C++$, sau a funcţiei $arctan2$, pentru programatorii $Pascal$. Ambele funcţii primesc parametrii $y$ şi $x$ şi returnează valoarea în radiani a unghiului facut de punctul $(x, y)$ cu originea $(0, 0)$. Având un punct $(X, Y)$ aflat pe traiectoria iniţială a bilei albe şi punctul $(Xa, Ya)$, răspunsul pe care trebuie să îl afişaţi este $atan2(Y-Ya, X-Xa)$ sau $arctan2(Y-Ya, X-Xa)$.
 
h2. Exemplu

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.