Diferente pentru problema/dijkstra intre reviziile #46 si #47

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

* $1 ≤ N ≤ 50 000$
* $1 ≤ M ≤ 250 000$
* Lungimile arcelor sunt numere naturale cel mult egale cu $1 000$.
* Lungimile arcelor sunt numere naturale cel mult egale cu $20 000$.
* Pot exista arce de lungime $0$
* Nu exista un arc de la un nod la acelasi nod.
* Daca nu exista drum de la nodul $1$ la un nod $i$, se considera ca lungimea minima este $0$.
Exista o descriere a algoritmului pe 'wikipedia':http://en.wikipedia.org/wiki/Dijkstra%27s_algorithm.
O rezolvare de complexitate {$O(N^2^)$} obtine $40$ de puncte si se poate gasi 'aici':job_detail/144256?action=view-source.
O rezolvare in {$O(MlogN)$} folosind un heap obtine $100$ de puncte si se poate gasi 'aici':job_detail/144766?action=view-source. O descriere a acestei structuri de date puteti gasi tot pe 'wikipedia':http://en.wikipedia.org/wiki/Binary_heap. O implementare de aceeasi complexitate foloseste in loc de heap structura de date numita SET, care este de fapt un arbore binar echilibrat si permite interogarea costului minim si modificarea costurilor in timp logaritmic. Aceasta abordare se gaseste 'aici':job_detail/144699?action=view-source si are avantajul ca necesita un cod mult mai scurt. Totusi, ea este mai inceata decat solutia cu heap-uri si, in consecinta, obtine doar 80 de puncte.
O alta rezolvare utila in concursuri este algoritmul 'Bellman-Ford':http://en.wikipedia.org/wiki/Bellman-Ford_algorithm cu coada. Desi are complexitatea teoretica {$O(N*M)$}, in practica 'solutia':job_detail/184224?action=view-source se dovedeste destul de rapida pentru a trece toate testele.
O rezolvare in {$O(MlogN)$} folosind un heap obtine $100$ de puncte si se poate gasi 'aici':job_detail/144766?action=view-source. O descriere a acestei structuri de date puteti gasi tot pe 'wikipedia':http://en.wikipedia.org/wiki/Binary_heap. O implementare de aceeasi complexitate foloseste in loc de heap structura de date numita SET, care este de fapt un arbore binar echilibrat si permite interogarea costului minim si modificarea costurilor in timp logaritmic. Aceasta abordare se gaseste 'aici':job_detail/1788038 si are avantajul ca necesita un cod mult mai scurt. Totusi, ea este mai inceata decat solutia cu heap-uri.
O alta rezolvare utila in concursuri este algoritmul 'Bellman-Ford':http://en.wikipedia.org/wiki/Bellman-Ford_algorithm cu coada. Aceasta solutie are complexitatea teoretica {$O(N*M)$}, in practica 'solutia':job_detail/1788046?action=view-source se dovedeste destul de rapida pe teste generate la intamplare, dar exista teste pe care atinge timpi foarte mari, obtinand un scor de 90 de puncte.
h2. Probleme asemanatoare
== include(page="template/taskfooter" task_id="dijkstra") ==
 

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.