Un grup de n magicieni elfi s-au întâlnit cu un grup de n războinici orci.
Datorită faptului că nu au nici o șansă să supraviețuiască unei înfruntări fizice, elfii trebuie să își folosească magia pentru a-i distruge pe orci. Elfii pot trimite raze magice care îi vor ucide instantaneu pe orci. Ei sunt protejați de o vrajă care îi face invizibili dar, pentru a câștiga, ei trebuie să trimită simultan razele ucigașe. Altfel orcii se vor regrupa și vor fi mult mai greu de învins. Din nefericire pentru elfi, două raze magice nu se pot intersecta deoarece ar provoca un dezastru. Cunoscându-și pozițiile proprii și pe cele ale orcilor trebuie ca fiecare elf să aleagă orcul pe care îl va ucide astfel încât oricare două raze trimise de elfi să nu se intersecteze.
Fișierul de intrare INPUT.TXT conține pe prima linie numărul n al elfilor (care este egal cu numărul orcilor).
Fiecare dintre următoarele n linii va conține câte două numere întregi, separate printr-un spațiu, care reprezintă coordonatele unuia dintre elfi. Fiecare dintre următoarele n linii va conține câte două numere întregi, separate printr-un spațiu, care reprezintă coordonatele unuia dintre orci.
Fișierul de ieșire OUTPUT.TXT trebuie să conțină n linii. Pe fiecare dintre acestea se va afla numărul de ordine al orcului ucis de elful corespunzător liniei.
Liniile vor fi ordonate în funcție de numerele de ordine ale elfilor.
INPUT.TXT
3 0 0 4 3 4 0 2 1 2 5 5 5 OUTPUT.TXT 2 1 3
|