După câteva sute de ani de războaie, orcii și oamenii au început tratativele de pace. În acel moment fiecare nație controla părți din teritoriul Azeroth-ului.
     Harta Azeroth-ului poate fi reprezentată cu ajutorul unei matrice de dimensiuni m x n. Ținuturile controlate de către orci sunt reprezentate prin caracterul '.', iar cele controlate de oameni sunt reprezentate prin caracterul '+'.
     Totuși, datorită faptului că în urma războaielor teritoriile controlate o nație ar putea fi izolate de alte teritorii care sunt controlate de aceeași nație. Acest lucru nu convine nației respective, deoarece teritoriile respective ar putea fi foarte ușor invadate și cucerite.
     Așadar, orcii și oamenii doresc crearea a două zone de control disjuncte astfel încât să se poată deplasa între oricare două puncte ale unei zone de control fără a trece prin teritoriul fostului inamic. Pentru o deplasare dintr-un punct în altul, un călător se poate deplasa doar pe orizontală și verticală (nu și pe diagonală).
     Pentru a rezolva această problemă, orcii și oamenii s-au întâlnit din nou. Un bătrân dwarf a propus un schimb de teritorii. Astfel oamenii vor ceda un teritoriu controlat de ei (un element al matricei care are valoarea '+') în schimbul unui teritoriu controlat de orci (un element al matricei care are valoarea '.').
     Tinerii elfi și-au dat seama că un astfel de schimb ar fi echitabil și ar rezolva o mulțime dintre problemele cu care se confruntă Azeroth-ul. De aceea, ei au propus ca schimbul de teritorii să se realizeze în așa fel încât numărul teritoriilor care sunt schimbate să fie minim.
     De asemenea, pentru a simplifica procedura și a scurta durata schimburilor, un ogre a propus ca un teritoriu al cărui stăpân s-a schimbat, va rămâne sub controlul acestuia și nu mai poate fi recuperat în schimbul unui alt teritoriu.
     Va trebui să scrieți un program care va determina numărul minim de teritorii pe care trebuie să le cedeze oamenii (evident, numărul teritoriilor cedate de orci va fi același) pentru ca în interiorul celor două zone de control formate să se poată călători între oricare două puncte fără a trece prin teritoriul inamic.

Prima linie a fișierului de intrare conține numerele m și n, separate printr-un singur spațiu. Următoarele m linii conțin câte n caractere care descriu suprafața planetei (caracterele admise sunt '.' și '+' ; ele au semnificația prezentată anterior).

Fișierul de ieșire va conține un singur număr care va indica numărul minim al ținuturilor cedate de oameni (care este egal cu numărul minim al ținuturilor cedate de orci).

· 1 <= m, n <= 50;
· max(m, n) >= 2.

WARCRAFT.IN
4 5
.....
.+.+.
+....
.++.+

WARCRAFT.OUT
2