În Anul Domnului Două Mii Patru Sute Cincizeci și Șapte au fost, în sfârșit, descoperite vechile ruine ale civilizației Atlantidei.
Expediția a fost condusă de marele explorator al oceanelor Iahim Uratrox. Acesta a ajuns în fața porții miticului oraș Atlantis, dar nu a reușit să o deschidă deoarece este protejată de un vechi cifru. Pe poartă sunt inscripționate zece simboluri distincte. Oamenii de știință au descoperit că acestea reprezintă cele 10 cifre zecimale, prima dintre ele corespunde cifrei 0, a doua corespunde cifre 1 și așa mai departe. Pe mecanismul cifrului sunt reprezentate patru dintre cele zece simboluri. Există posibilitatea ca două sau mai multe dintre cele patru simboluri să fie identice. Mecanismul cifrului constă din N dispozitive care sunt activate prin simpla atingere. Pe fiecare dintre aceste N dispozitive este gravată o inscripție corespunzătoare unei cifre. Oamenii de știință au mai descoperit că cifrul este dat de cel mai mic multiplu strict pozitiv al numărului format din cele patru simboluri desenate pe mecanism. Datorită faptului că pentru formarea multiplului nu sunt disponibile decât cifrele corespunzătoare celor N dispozitive, doar acestea pot fi folosite pentru formarea multiplului. Operația de deschidere a porții este acum foarte simplă. Trebuie activate, succesiv, dispozitivele corespunzătoare cifrelor care formează multiplul. După activarea unui dispozitiv se aprinde o lumină care indică faptul că cifra a fost acceptată, iar apoi lumina se stinge pentru a permite repetarea cifrei. Sarcina voastră este de a-l ajuta pe conducătorul expediției să găsească cifrul. Veți avea la dispoziție cele patru cifre ale numărului de la care se pornește și cifrele pe care le aveți la dispoziție pentru a determina multiplul.
Pe prima linie a fișierului de intrare se află cele patru cifre ale numărului gravat pe mecanismul cifrului, neseparate prin spații. Există posibilitatea ca prima, primele două sau primele trei cifre să fie 0. Totuși, cel puțin una dintre cele patru cifre este diferită de zero.
Pe a doua linie a fișierului se află numărul N al cifrelor pe care le aveți la dispoziție pentru a forma multiplul. Următoarele N linii conțin, fiecare, câte o cifră pe care o aveți la dispoziție.
Fișierul de ieșire va conține o singură linie pe care se vor afla cifrele multiplului neseparate prin spații.
În cazul în care un astfel de multiplu nu poate fi determinat, Iahim Uratrox va folosi o încărcătură explozivă pentru a deschide poarta, iar dumneavostră veți scrie în fișierul de ieșire valoarea 0.
· 1 <= N <= 10;
· cele N cifre pe care le aveți la dispoziție sunt distincte; · valoarea numărului inscripționat pe mecanismul cifrului este cuprinsă între 1 și 9999; · în cazul în care aveți la dispoziție cifra 0, aceasta nu poate fi prima cifră a multiplului pe care îl veți afișa.
ATLANTIS.IN 0012 5 5 4 1 7 9 ATLANTIS.OUT 144
|