Elfii doresc să construiască un mic templu de formă dreptunghiulară în mijlocul copacilor.
     Ei trebuie să descoperere o zonă dreptunghiulară pe care să nu se afle nici un copac deoarace ei nici măcar nu concep ideea de a tăia copacii.
     Pădurea Aurie poate fi privită ca o zonă dreptunghiulară, iar pozițiile copacilor sunt date prin coordonatele într-un sistem a cărui origine se află în colțul din stânga-jos a dreptunghiului.
     Dimensiunile copacilor sunt neglijabile, iar templul construit trebuie să ocupe o suprafață cât mai mare.
    

Prima linie a fișierului de intrare INPUT.TXT conține două numere separate printr-un spațiu care reprezintă lungimea și lățimea Pădurii Aurii.
     Cea de-a doua linie conține numărul n al copacilor din Pădurea Aurie.
     Fiecare dintre următoarele n linii va descrie poziția unui copac. Aceasta este reprezentată de coordonata orizontală și coordonata verticală a copacului în sistemul de coordonate descris. Aceste două numere vor fi separate printr-un spațiu.

Fișierul de ieșire OUTPUT.TXT trebuie să conțină trei linii.
     Pe prima linie se va afla suprafața maximă care poate fi ocupată de templu.
     Pe cea de-a doua linie se vor afla două numere, separate printr-un spațiu, care reprezintă poziția colțului din dreapta-jos a templului.
     Pe cea de-a treia linie se vor afla două numere, separate printr-un spațiu, care reprezintă poziția colțului din stânga-sus a templului.

  • coordonatele copacilor sunt numere naturale.
  • numărul copacilor din Pădurea Aurie este cuprins între 1 și 200.
  • dacă există mai multe posibilități de a construi templul (există mai multe regiuni cu aceeași suprafață maximă), poate fi aleasă oricare dintre acestea.


  • INPUT.TXT
    10 10
    3
    3 5
    3 8
    6 6

    OUTPUT.TXT
    42
    3 0
    10 6

    OUTPUT.TXT
    50
    10 0
    0 5