Galul Obelix vrea să îl convingă pe druidul Panoramix să îi dea puțină poțiune magică. Nemairezistând insistențelor lui Obelix, Panoramix îi promite că îi va da o picătură dacă reușește să găsească soluția unei probleme.
    Panoramix așează pe un cerc N papirusuri pe care se află numerele de la 1 la N, în această ordine. Așadar, lângă numărul 1 se află, în stânga, numărul N, iar în dreapta numărul 2, lângă numărul 2 se află, în stânga, numărul 1, iar în dreapta numărul 3 etc. La fiecare pas, Obelix are voie să interschimbe două numere vecine. Obelix va trebui să efectueze un număr minim de interschimbări astfel încât numărul 1 să ajungă în locul numărului N, numărul 2 să ajungă în locul numărului N - 1 etc.
    Datorită faptului că Obelix nu stă prea bine la capitolul "inteligență", el cere ajutorul prietenului său Asterix care, după multe proteste, acceptă să îl ajute.
    Cum magia este la ordinea zilei, tocmai ați intrat în pielea unui spion imperial care trebuie să știe câte interschimbări va face Asterix.


Fișierul de intrare CIRCLE.IN conține o singură linie pe care se va afla numărul natural N.

Fișierul de ieșire CIRCLE.OUT trebuie să conțină o singură linie pe care se va afla numărul minim de interschimbări care trebuie efectuate.

  • 3 <= N <= 30000;


  • CIRCLE.IN
    4

    CIRCLE.OUT
    2

    La primul pas vor fi interschimbate numerele 1 și 4, iar la al doilea vor fi interschimbate numerele 2 și 3.