Ordine
Limbajele de programare acceptate: Pascal, C și C++
Compilatoarele utilizate: Borland Pascal 7.0 și Borland C++ 3.1
Descrierea problemei
În Pădurea Aurie există un număr total de n poieni, identificate prin numere cuprinse între 1 și n.
Între aceste n poieni se află un număr total de m cărări.
Elfii doresc să creeze un circuit format din
cel puțin trei poieni, astfel încât oricare două poieni consecutive din
acest circuit să fie legate printr-o cărare.
Date de intrare
Prima linie a fișierului de intrare INPUT.TXT conține numărul n al poienilor din Pădurea Aurie.
Cea de-a doua linie a fișierului de intrare conține numărul total m al cărărilor dintre poienile din Pădurea Aurie.
Fiecare dintre următoarele m
linii ale fișierului conține câte două numere întregi, separate
printr-un spațiu, care identifică două poieni legate printr-o cărare.
Date de ieșire
Fișierul de ieșire OUTPUT.TXT trebuie să conțină pe prima linie numărul k al poienilor care fac parte din circuitul ales de elfi.
Fiecare dintre următoarele k linii va conține câte un număr care reprezintă o poiană a circuitului.
Ordinea liniilor este dată de ordinea în care sunt parcurse poienile pentru realizarea circuitului.
Restricții și precizări
numărul poienilor este cuprins între 1 și 100;
numărul total al cărărilor dintre poienile Pădurii Aurii este cel mult egal cu 1000;
fiecare poiană poate apărea o singură dată în cadrul circuitului;
pe o cărare se poate circula în ambele sensuri;
va exista întotdeauna cel puțin un circuit;
dacă există mai multe circuite, poate fi ales oricare dintre ele;
între prima și ultima poiană a circuitului trebuie să existe o cărare;
între două poieni poate exista cel mult o cărare.
Exemplu
INPUT.TXT
10 13
1 2
1 3
2 3
2 4
3 4
3 5
4 8
5 6
5 7
6 7
8 9
8 10
9 10
OUTPUT.TXT
3
1
2
3
Timp de execuție: 0,5 secunde/test
|