Exploratorul Iahim Uratrox face o nouă vizită în capitala mitică a Atlantidei. Aici descoperă o piramidă ciudată a cărei intrare este, din nefericire, protejată printr-un nou tip de mecanism.
Datorită experienței acumulate, el observă deja că în fața piramidei se află mai multe comutatoare. Lângă fiecare comutator se află câte o plăcuță pe care este înscris un semn reprezentând un număr natural strict pozitiv. Pe o plăcuță mai mare este înscris un alt număr. Iahim Uratrox a furnizat aceste informații cercetătorilor care au început să studieze secretul acestui nou tip de mecanism creat de atlanți cu mii de ani în urmă. Cercetătorii au descoperit destul de repede (sunt și ei mai experimentați) că, pentru a debloca intrarea, trebuie activate mai multe comutatoare (cel puțin două), astfel încât suma numerelor de pe plăcuțele corespunzătoare acestora să fie egală cu valoarea înscrisă pe plăcuța mai mare. Cu toate acestea, s-a dovedit că nu oricare astfel de alegere duce la deschiderea intrării în piramidă. Nu s-au descoperit alte detalii referitoare la mecanism, motiv pentru care Iahim Uratrox dorește să știe câte posibilități de a alege comutatoarele există pentru a ști câte șanse are să determine configurația, despre care se crede că este unică, ce va deschide intrarea.
Aceasta este o problemă cu fișierele de intrare deschise. Aveți la dispoziție o arhivă care conține 20 de fișiere de intrare. Numele acestora au forma ATLANTISXX.IN, unde XX ia valori între 01 și 20 și reprezintă numărul testului.
Fiecare dintre cele 20 de fișiere de intrare conține pe prima linie numărul N al plăcuțelor "mici" și valoarea S inscripționată pe plăcuța mai mare. Următoarele N linii vor conține numerele inscripționate pe cele N plăcuțe. .
Pentru această problemă nu va trebui să trimiteți un program care să o rezolve, ci doar cele 20 de fișiere de ieșire corecte. Acestea vor fi denumite ATLANTISXX.OUT, unde XX ia valori între 01 și 20 și reprezintă numărul testului.
Prima linie a fișierului de ieșire va conține textul ATLANTIS - TEST #XX, unde XX reprezintă numărul testului. Cea de-a doua linie va conține un singur număr care va indica numărul posibilităților de a alege cel puțin două comutatoare astfel încât suma numerelor de pe plăcuțele corespunzătoare acestor comutatoare să fie egală cu valoarea de pe plăcuța mai mare.
Datorită faptului că denumirile fișierelor de ieșire trebuie să conțină 14 caractere, aceste fișiere nu vor putea fi create folosind sistemul de operare MS-DOS.
Vom considera că acest exemplu reprezintă testul 00.
Pentru fiecare fișier de ieșire corect veți obține un anumit număr de puncte. Punctajul maxim care poate fi obținut (dacă toate cele 20 de fișiere de ieșire sunt corecte) este de 100 de punte. Pentru primele patru teste (01 - 04) se vor acorda câte 3 puncte, pentru următoarele patru (05 - 08) câte 4 puncte, pentru următoarele patru (09 - 12) câte 5 puncte, pentru următoarele patru (13 - 16) câte 6 puncte, iar pentru ultimele patru (17 - 20) câte 7 puncte.ATLANTIS00.IN 5 5 1 2 3 4 5 ATLANTTIS00.OUT ATLANTIS - TEST #00 2
Arhiva pe care o veți trimite se va numi YYYYYR19.ZIP, YYYYYR19.RAR sau YYYYYR19.ACE (în funcție de programul de arhivare pe care îl folosiți), unde YYYYY este codul dumneavoastră de identificare (ID). Ea nu va conține fișiere batch (YYYYYR19.BAT) sau fișiere sursă (YYYYYR19.PAS, YYYYYR19.CPP sau YYYYYR19.C). În arhivă se vor afla cele 20 de fișiere de ieșire corecte, denumirea lor fiind ATLANTISXX.OUT, unde XX reprezintă numărul testului (cuprins între 01 și 20). |