Compaq Computer Romania

După ce a reușit să treacă de poarta cetății Atlantis, Iahim Uratrox, marele explorator al Atlantidei, a descoperit o mulțime dintre vestigiile vechii civilizații.
    Singura clădire în care nu a putut intra este palatul foștilor suverani atlanți. Se presupune că în interiorul acestui palat se pot găsi documentele care să explice motivul scufundării miticului oraș. Din nefericire, intrarea în palat este protejată și ea de un cifru.
    Mecanismul este unul mult mai simplu, el constând din doar două dispozitive de introducere a codului. Pe mecanism este gravat, la fel ca și la intrare, un număr format din șase cifre.
    Bineînțeles, savanții au reușit imediat să descopere algoritmul de funcționare al mecanismului. Cele două dispozitive corespund semnelor '+' și '-'. Fiecare atingere a unui dispozitiv duce la adunarea sau scăderea unui număr. Acest număr variază în funcție de numărul de ordine al atingerii. La a i-a atingere, numărul care se adună sau se scade este i2. Se pornește cu valoarea 0.
    Așadar, la fiecare atingere i valoarea corespunzătoare mecanismului scade sau crește cu i2. În final, pentru a deschide poarta, trebuie să se obțină valoarea gravată pe mecanism.

Fișierul de intrare conține o singură linie pe care se află cele șase cifre ale numărului gravat pe mecanismul cifrului, neseparate prin spații. Există posibilitatea ca prima, primele două, primele trei, primele patru sau primele cinci cifre să fie 0. Totuși, cel puțin una dintre cele șase cifre este diferită de zero.

Fișierul de ieșire va conține o singură linie pe care se vor semnele corespunzătoare atingerilor mecanismului. Al i-lea semn de pe această linie va corespunde celei de-a i-a atingeri. Dacă prin această atingere se adună valoarea i2, atunci semnul va fi '+'. Dacă atingerea duce la scăderea valorii i2, atunci semnul va fi '-'.

· Valoarea numărului inscripționat pe mecanismul cifrului este cuprinsă între 1 și 999999.
· În cazul în care nu poate fi descoperită o secvență de atingeri, Iahim Uratrox nu va mai putea deschide poarta folosind o încărcătură explozivă așa cum ar fi putut face atunci când se afla în fața porții orașului, deoarece ar risca să distrugă prea multe vestigii importante; astfel, cel mai mare secret al Atlantidei va fi păstrat pentru totdeauna. Din fericire, după câteva luni, exploratorul s-a întors și a prezentat motivele scufundării Continentului Pierdut; se pare că explicația era atât de îngrijorătoare încât s-a decis ca motivele să nu fie cunoscute publicului. Totuși, concluzia evidentă care poate fi trasă este că există întotdeauna o secvență corectă de atingeri care duc la deschiderea porții.
· Poarta se deschide chiar dacă numărul atingerilor nu este minim.
· Dacă există mai multe soluții, doar una trebuie scrisă în fișierul de ieșire.

ATLANTIS.IN
000012

ATLANTIS.OUT
++-+

ATLANTIS.IN
000055

ATLANTIS.OUT
+++++